Hoe werd jouw OIII geleverd t.o.v. de oorspronkelijke leveringsdatum

Werd jouw OIII op tijd geleverd?

• Vroeger

Stemmen: 34 55,7%
  • Op tijd

Stemmen: 13 21,3%
  • Eén week later

Stemmen: 3 4,9%
  • Twee weken later

Stemmen: 2 3,3%
  • Een maand later

Stemmen: 2 3,3%
  • Meer dan een maand later

Stemmen: 7 11,5%

• Totaal aantal stemmers
    61

jadijkstra2000

Forumguru
Vorige week hoorde ik 3 weken uitstel...dus levering week 16. vanmiddag kreeg ik bericht dat hij een week vroeger komt. Dus week 15

Erik K.

Nieuw lid
Ik heb nog geen bericht, maar heeft het type motor en soort brandstof nog invloed op de levertijden? Heb zelf een O3 1.4 in de bestelling staan.

Cordoba

Forumguru
Motor en brandstof heb ik nog niet gehoord, maar uit het verleden is wel bekend dat soms bepaalde opties veel invloed kunnen hebben op de levertijd. Zo is er een periode geweest dat er een probleem was met de levering van voldoende parkeersensoren, en dat had dus ook invloed op de levertijd, en ook het panoramadak heeft een poosje veel invloed gehad.

anilv26

Senior Member
Mijn O3 is al geproduceerd afgelopen week, en komt rond Pasen binnen bij de dealer. Das 3 hele maanden vroeger dan gepland. Originele leverdatum was 25 juni en besteld op 29 januari.

D

Deleted member 20094

Eind januari besteld, volgende week maandag ophalen....:rockon:

DannyG

Forumguru
Ik blijf iedereen bedanken voor hun antwoorden :thumbsup:. Zo heb ik me al een goed beeld kunnen vormen van hoe bestellingen van een Octavia geleverd worden t.o.v. de vooropgestelde datum.

Niet dat het iets garandeert voor onze openstaande bestelling ... maar ja ... zo kunnen we ten minste hopen dat ie op tijd geleverd wordt :)

Thx everybody

fonzamundo

Forumguru
Besteld op 4 februari (België, Bree) geleverd vandaag 22-3 bij de dealer vers van de vrachtwagen.

Nice!
Was dat eentje uit stock of eentje die nog moest volledig gemaakt worden?

Heb de mijne besteld twee weken geleden en moet normaal gezien wachten tot 30-06 :banghead:

anilv26

Senior Member
Nice!
Was dat eentje uit stock of eentje die nog moest volledig gemaakt worden?

Heb de mijne besteld twee weken geleden en moet normaal gezien wachten tot 30-06 :banghead:

De mijne is niet uit stock, maar nieuw gebouwd. De eerste lever datum was 25-6 toen werd het 22-3 in Brussel bij de importeur, maar tegen alle verwachting in dus op 22-3 geleverd bij de dealer. Al met al 7,5 week levertijd geweest, ik heb geluk gehad met de planning bij de fabriek blijkbaar.
Met geluk kan jouw O3 al op 25-4 geleverd worden, blijf informeren bij je dealer zou ik zeggen.

octi3

Nieuw lid
Nieuw hier op het forum, ben al wel eventjes aan het meelezen.
Mijn O3 1.2 businessline ambition HB is 5 februari besteld en komt volgens de dealer begin mei.

Nickname

Nieuw lid
Sommigen hebben blijkbaar meer geluk dan anderen, 30/01 besteld 1.2tsi ambition combi, normaal was de levering voorzien rond 1 april, nu uitgesteld naar 25 mei

DannyG

Forumguru
Sommigen hebben blijkbaar meer geluk dan anderen, 30/01 besteld 1.2tsi ambition combi, normaal was de levering voorzien rond 1 april, nu uitgesteld naar 25 mei

Vreemd hé ... ik blijf er mijn hoofd over breken. Heb je misschien gekozen voor een lava grijs interieur? Omdat je dat nagenoeg nooit ergens ziet verschijnen, zou het mogelijks zo'n keuze zijn die de leveringstermijn doet verlengen. Of eventueel een andere optie zoals in het verleden bv het open dak.

Hoe dan ook veel sterkte met de wachttijd. We voelen letterlijk met je mee (de onze zou 2/05 geleverd moeten worden -25/01 besteld).

Groetjes en een Zalig Pasen :angel:

D

Deleted member 20094

Ik heb de mijne gisteren mogen ophalen.....:yeah::tegek::yeehaa:
Besteld eind januari.

Bovenaan Onderaan