TheSentinel
Nieuw lid
Als initiator van deze thread kan ik alleen maar de posters van de vele reacties bedanken .
Zo heb ik kunnen merken dat er niet echt een lijn in te trekken is op het gebied van nakomen van leveringstermijnen. Waar die verschillen zitten (zowel in NL als in BE), kunnen we alleen maar naar raden.
In ieder geval is de onze op 25 januari besteld met als leveringsdatum 2 mei. En ik heb de bevestiging van de dealer gekregen dat hij op 2 mei bij d'Ieteren zal staan (vergelijkbaar met PON in NL) en dat hij daar dan klaargemaakt wordt voor de levering. Omdat in deze periode in BE nogal wat feest/brugdagen zitten, zal de levering uiteindelijk geschieden op zaterdag 7 mei, wat voor mij keurig op tijd is.
Groetjes,
Danny
Ik bel gewoon elke 2 weken, want ik vind het ook allemaal een beetje vreemd. Aangezien ik een Joy Businessline heb besteld, een 'actiemodel' dat maar een half jaar bestelbaar is, zal in die config qua motor ook geen situatie zijn dat het niet meer leverbaar is. Ik heb de 1.6 TDI + DSG en dat is een 'normale' combinatie zeg maar.
Echter, wat nu steeds wordt gezegd is dat mijn auto in week 21 wordt geproduceerd. Dat is de laatste volle week van mei. Dealer geeft aan dat ie dan ongeveer 1,5 week later aan mij geleverd wordt. Ik vind dat ontzettend kort, en om die reden geloof ik het ook niet helemaal. Ik zou hem dan in de eerste helft van juni krijgen, maar ik geloof er geen zak van om eerlijk te zijn