Hoeveel Rapid rijders hebben we hier?

jaco

Actief lid
Hallo allemaal,
hoeveel Rapid rijders hebben we hier ?
Ik zelf wil misschien een Rapid aanschaffen met DSG bak.

Misschien leuk om hier wat plussen en minnen te noemen.
Als je reageert zet dan even neer wat je rijd en hoeveel kilometer je al gereden hebt.

rapid ........
kilometers......
verbruik.......
plus punten........
min punten........

alvast bedankt :dankje:

Rolf

Nieuw lid
Hallo,

Ik rijd een Rapid 1.2tsi 63kw elegance b.l.

Kortom super auto, giga veel ruimte ook voor volwassenen op de achterbank.

Kilometers: 7750km
Verbruik: 1 op 17
Minpunten: elektrische ramen achter niet te bedienen van voor. (Word veranderd bij modeljaarwissel)
Plus: Ruimte, tsi motor, uitrusting.

jaco

Actief lid
Hallo,
we zijn nou 2 weken verder en er hebben 2 mensen gereageerd.(bedankt hier voor)
Zijn er zo weinig rapid's verkocht of zitten ze niet op het forum ?
Ik hoop dat ik nog wel wat meer reactie's ga krijgen.

Kraantje48

Nieuw lid
Hier nog een blijde Rapid rijder (mrt 2013) bijna 10000 km op zitten (bevalt PRIMA)
Kan iemand mij vertellen hoe ik de snelheids overschrijdings melding 30km/pu van de amundsen+ weer kan uitzetten dit is knap irritant
kan het niet in de handleiding vinden

Kraantje48

Nieuw lid
Pagina 14 van het manual....

het zal aan mij liggen of ik heb verkeerd gelezen maar ik kan het niet vinden op pag 14
ik heb dus de handleiding van amundsen+ en is er op pag 14 alleen Media functie te vinden

Alvast Bedankt voor de snelle ractie

Referee

Nieuw lid
Is het de snelheidsovertreding in de navigatie of het maxidot display? Bij maxidot is het in te stellen ( zie dus pagina 14)

Kraantje48

Nieuw lid
ik heb even gekeken maar ik krijg ook de melding als ik geen navigatie gebruik dus als ik harder ga als 30 km geeft ie een geluidje en ook op pag 14 kan ik geen maxidot vinden, we hebben toch wel over hetzelfde het is alleen als ik boven 30 km kom dat ie een ping geeft

Joske

Forumguru
als je het niet afgezet krijgt.. dan kan je gewoon ook even naar je maxidot-menu gaan (onder MFA is dat bij mij, wel een O2) en de snelheid met de knopjes op je hendel aan het stuur naar 140 km/u zetten, dan heb je er geen last meer van en is het mss nog nuttig op de autosnelweg ook ;).

En volgens als ik het goed voorheb, snelheid op maxidot helemaal naar beneden zetten, dus lager dan 30 dan gaat het volgens mij er af. Dan komen er --- op te staan.

Referee

Nieuw lid
Pagina 14 beschrijft de instellingen van de Maxidot mbv de rechterhendel waarmee je ook de ruitenwissers bedient.
Je kan dan via het display deze instelling veranderen. Of heb je geen Maxi-dot....
Mijn Rapid is een Ambition Businessline Plus met Maxidot.

Kraantje48

Nieuw lid
Hallo allemaal,
hoeveel Rapid rijders hebben we hier ?
Ik zelf wil misschien een Rapid aanschaffen met DSG bak.

Misschien leuk om hier wat plussen en minnen te noemen.
Als je reageert zet dan even neer wat je rijd en hoeveel kilometer je al gereden hebt.

rapid ........
kilometers......
verbruik.......
plus punten........
min punten........

alvast bedankt :dankje:

Kraantje48

Nieuw lid
Hallo ik heb m nu sinds 15 mrt (Rapid 1.2 hand 5 bak) en ben net terug van vakantie Tsjechie en daar 3500 km gereden nu op de teller bijna 1000km en mijn gemiddelde over alle km is 1/17,5 dus vind ik erg netjes voor deze auto en ook in lage toeren genoeg pit over.
het fijnste vind ik de cruse control juist op lange stukken en de lekkere stoelen en grote kofferbak
minetjes bij aanschaf gevraagd of tsjechie in de navigatie zat JA maar niet van deur tot deur alleen grote steden
dus zou ik om udate vragen en ook bij aanschaf skoda verzekering tankpasje a 50 euro binnen 2 maanden aanvragen anders zit je er naast. veel plezier ermee.

Pietenfemmie

Nieuw lid
Wij hebben zojuist een skoda rapid ambition busnisline plus gekocht.wat een stille ruime wagen. Buren vrienden en familie zijn ook verbaasd over het model en de ruimte. Net 200 km.gereden, met een smile van oor tot oor!!!graag hoor ik andere reacties over de skoda rapid. Bvhd. Gr.p.j

• Leuk
Waarderingen: Loek

japasal

Nieuw lid
het zal aan mij liggen of ik heb verkeerd gelezen maar ik kan het niet vinden op pag 14
ik heb dus de handleiding van amundsen+ en is er op pag 14 alleen Media functie te vinden

Alvast Bedankt voor de snelle ractie
Staat idd op pagina 14 van het instructie boekje van de auto (dus niet in de handleiding van de nav.)

Wij hebben zojuist een skoda rapid ambition busnisline plus gekocht.wat een stille ruime wagen. Buren vrienden en familie zijn ook verbaasd over het model en de ruimte. Net 200 km.gereden, met een smile van oor tot oor!!!graag hoor ik andere reacties over de skoda rapid. Bvhd. Gr.p.j
Wij hebben ook sinds 28 Juni een Rapid Ambition Businesline Plus en zijn er DIK tevreden over, iedereen die hem ziet is er weg van, vooral het model en de ruimte spreekt erg aan.
Mijn buurman heeft zojuist zijn 2 jaar oude Fabia ingeruild voor de Rapid! Hij is Ruim, stil en heel comfortabel.

adrie&hennie

Nieuw lid
heeft een Rapid 16 TDI met 16.000 KM gekocht op 20-02 2013 in Spanje waar wij wonen
rij heerlijk is zuinig en doe het goed

jaco

Actief lid
Hallo,
langzaam maar zeker komen de reactie's.
Leuk om dit te lezen allemaal.
Maar met de komst van het nieuwe model wordt het er voor mij niet makkelijker op om mijn keuze te maken.
Ik wacht nog even tot ik de space back in levendelijve gezien heb en maak dan mijn keuze.
Nog niemand met een automaat ????
Ik hoor wel verschillende dingen over de DSG automaat , iemand ervaring????

Bovenaan Onderaan