Hoeveel Rapid rijders hebben we hier?

Falcon

Donateur
Jaco.. over DSG zijn verschillende topics te lezen hierop het forum :)

Ondertussen heb ik ook een proefritje gemaakt en wat ik geweldig vind is dat je gewoon de ruimte van de Octavia 2 tot je beschikking hebt. Maar met minder overhang achter.

Iets strakker geveerd en hij zou top zijn of verlagen.

CDK

Forumguru
ondanks dat je wel eens negatieve dingen hoort blijft DSG fantastisch! ik wil nooit meer zonder!

lamvel

Nieuw lid
Afgelopen maandag 29-07-2013 mijn Skoda Rapid 1.2TSI Ambition BusinessLine Plus opgehaald. Inmiddels 600KM gereden en het bevalt super. Wat een ruimte, heerlijk! Ziet er geweldig mooi uit in het wit.

• Leuk
Waarderingen: Loek

JJB

Lid
Leuk om de positieve reacties hier te lezen. Tot nu toe heb ik nog maar één Rapid in het wild zien rijden, een hardloper qua verkopen is het (nog) niet.
Ik wacht nog even af hoe de interieurwijzigingen van modeljaar 2014 er in het echt uitzien. De Tsjechische configurator geeft nu ook de kleur Race blue aan voor de Rapid, hoop dat die ook naar NL komt.

rapid race blue.jpg

JJB

Lid
Ik zou er graag een paar stootlijsten op zien... ben meer een praktisch ingesteld mens ;)

JJB

Lid
is DIT dan een Rapid in Race Blue ?
(kan op de duur niet meer uit aan al die kleuren hoor ;) )

Volgens mij is dat Denim Blue :pieker:
Race Blue heb ik alleen nog op de Tsjechische configurator gezien. Staat ook niet in de Rapid folder die ik hier thuis heb, is denk ik nieuw voor modeljaar 2014 i.p.v. Lava Blue. Begreep van de dealer dat die laatste eruit gaat, maar zal binnenkort eens informeren.

erto171

Actief lid
17 juli Fabia 2 combi ingeruild voor Rapid 1.2 TSI Ambition business line plus , zwart + achteruitrij sensors .
Vrind van Japasal , die de dezelfde Rapid 2 weken eerder had. tja, gewoon nageaapt,
ze staan meestal naast elkaar voor de deur :maakmegek:

staal

Actief lid
14-9 een Rapid Ambition business line 1.2tsi met 105pk, Denim blauw en MDI. Maar dan al voorzien van het nieuwe driespaaks multistuur en een dashboard voorzien van geborsteld aluminium (van plastic) En dat was toch wel een leuke verassing voor mij.

Blacky

Forumguru
14-9 een Rapid Ambition business line 1.2tsi met 105pk, Denim blauw en MDI. Maar dan al voorzien van het nieuwe driespaaks multistuur en een dashboard voorzien van geborsteld aluminium (van plastic) En dat was toch wel een leuke verassing voor mij.

Gefeliciteerd met je Rapid. :bloemen:Heb je misschien wat foto's?

erto171

Actief lid
heel veel succes en plezier met je nieuwe Rapid ! toch niet van het Vestia geld gekocht hè meneer Staal !! ha ha :D

Bovenaan Onderaan