Hoeveel Rapid rijders hebben we hier?

staal

Actief lid
Mooie auto, inderdaad. Het valt me opeens op dat ze afgelopen week de Rapid's hebben losgelaten? Maandag een donkergrijze in Houten, dinsdag een zwarte tussen Houten en Nieuwegein en gisteren een zilveren in IJsselstein en die bestuurder zat zijn bijrijder te wijzen naar de mijne :)

marcel1

Nieuw lid
Ja ik heb er ook een, een 12TSI Elegance businessline met Dynamic en function pakket er extra bij.
Voor wie een Rapid willen kopen het Dynamic pakket is echt zeer fijn en heeft veel meer uitstraling vindt ik.
Het viel mij op dat bijna geen een dealer er een heeft staan met het dynamic en fuction pakket er op
vond ik een beetje raar.
er staan nu 5500km op en bevalt zeer goed.

paultie

Forumguru
Ik heb een gokje genomen om een auto van een plaatje/boekje te kopen.
Vermoedelijk eind november word mijn witte Rapid Spaceback Elegance Businessline Pro 1.2 TSI geleverd.
Het dak wordt ge wrapped mat zwart of hoogglans zwart. (daar zijn we nog niet helemaal uit dus als je suggesties hebt....)

De velgen 17" wordt dan ge poedercoat in die kleur (mat of hoogglans)
Na 2000 KM wordt onder fabrieks garantie de auto gemodificeerd van 86 naar 105 PK omdat ik die motor toch wat fijner vind rijden. (hou wel van een pittige motor)

Zo moet de spaceback er ongeveer uit gaan zien.
skoda rapid spaceback.png

paultie

Forumguru
Ik doe de auto inderdaad met de hand wassen in een wasbox.
Ik snap alleen niet de relatie met een mat of glanzend dak.
Bedoel je dat het makkelijker is om een glanzende vinyl wrap schoon te houden dan een matte vinyl wrap?
ik zou het niet erg vinden om wat extra te boenen op een mat dak....
Op dit moment gaat de voorkeur uit naar een mat dak maar gisteren was het weer hoogglans :sterretjes::sterretjes:
Ik heb nog ff de tijd om een definitieve keus door te geven

Berry

Senior Member
Bij mij staat de witte Spaceback Elegance ook op de verlanglijst,ik wilde groen maar dat is niet leverbaar (dank u Pon) ,ook velgen zwart, DSG Xenon en style pakket

JanO

Nieuw lid
Ik heb een zwarte Spaceback Ambition met 1,2TSI 77Kw besteld met Dynamic pakket.
Levering helaas nog niet bekend, waarschijnlijk januari 2014, dus gelijk op winterbandjes.

Bovenaan Onderaan