Hoeveel Rapid rijders hebben we hier?

Geacht forum,

Zojuist door de dealer geïnformeerd dat we onze nieuwe skoda Rapid Spaceback edition businessline hatchback 1,2 66kw / 90 pk TSI DSG komende donderdag mogen ophalen. Na 10 weken wachten zal ons geduld worden beloond. zo proberen om zsm foto's te plaatsen.

Laatst bewerkt:
Vanaf zaterdag is er een rapid rijder bij. Het is een rapid spaceback style quartz grey1.6 tdi 85kw geworden.
Opties zijn pack style comfort, pack style gps, kessy, front assistant, PDC en black design pack.
Levering was voorzien voor eind augustus, maar is er vroeger.

Ronbe

Senior Member
@Den bruine : mooie configuratie, er zijn al niet zoveel Rapid berijders, en jij bent een van de weinige diesel rijders. Je hebt in mijn ogen een goede keus gemaakt. Veel plezier met je Rapid!!

peterrapid

Forumguru
@Den bruine proficiat met je Rapid diesel, ben benieuwd hoe deze rijdt ? In ieder geval de Rapid benzine vind ik een heel toffe wagen waar mijn vrouw met veel plezier in rond tuft.

jaco

Actief lid
langzaam maar zeker komen er toch steeds meer Rapid rijders.
Ik heb hem nu een paar maanden en ben uiterst tevreden.:thumbsup:

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg Geacht Forum,

Vanavond was het dan EINDELIJK!!!!!!!!! zo ver we mochten onze nieuwe skoda rapid spaceback ophalen.
Ruim 10 lange weken moeten wachten, maar dat was dan ook wel meer dan de moeite waard. Komende dagen eerst maar een rijden om de auto te leren kennen. En vooral niet te vergeten dat ik nu in een automaat rij.

Zal loop volgende week weer Berichtje proberen te plaatsen.

Altos

Banned
Gefeliciteerd met je nieuwe Rapid!
Veel rijplezier alvast enne...laat die foto's maar komen hoor :)

Bovenaan Onderaan