Hoeveel Rapid rijders hebben we hier?

Ronbe

Senior Member
Ziet er goed uit @Den bruine . Veel plezier en veel veilige km's gewenst!
Ps: je hebt je kenteken aan de voorkant onleesbaar gemaakt, maar de achterkant ben je vergeten.:D

Achteraan is het kenteken niet juist, kreeg het niet volledig wit gemaakt. Maar hij kopieerde wel de cijfers over de letters heen.

servies

Forumguru
Dan laat ik me ook maar even melden:
Sinds 17 juli in het bezit van een Rapid Spaceback Edition 1.2TSI 90pk met panoramadak.
Foto is gemaakt door de dealer.
skoda_rapid.jpg

servies

Forumguru
Heeft iemand van de nieuwe rijders overigens al Android auto/Apple car/Mirrorlink in gebruik genomen/kunnen nemen... Voor zover ik het uit de handleiding kan afleiden zou het moeten kunnen... Maar het menu item zit bij mij te jengelen om een activatiecode????

misschien beter daarvoor een nieuwe topic openen (tenzij er al eentje van bestaat), maar ik weet niet hoe ik deze reacties daaraan vastplak.
Met de functie mirrorlink (apple car, android) komen op het scherm de iconen van berichten, muziek,... te voorschijn.
ik zal er vanavond anders een foto van maken

servies

Forumguru
@paulus67:
Je hebt mirrorlink, Android Auto en Apple Carplay.
Dat zijn alle 3 systemen om je mobiel te kunnen gebruiken in de auto. Het scherm van je mobiel wordt dan (in mijn geval) getoond op het scherm van de Amundsen. En ook het touchscreen wordt dan doorgegeven. Op die manier kun je bijvoorbeeld de navigatie van je mobiel gebruiken.

Ik ben gisteren bij m'n dealer geweest en ze willen me er vandaag over terugbellen. Volgens hen had het moeten werken, maar het schijnt dat bij wat (willekeurig vroege?) modellen van MY2016 om wat voor reden dan ook het niet geactiveerd is...

(aanpassing n.a.v. terechte opmerking Altos)

Laatst bewerkt:

Altos

Banned
Voor de duidelijkheid mocht er iemand op gaan googelen: het is apple carplay en android auto.
Wil niet vervelend overkomen hoor, alleen bijdragen...:pardon:

Hugo1973

Actief lid
image.jpeg Mijn Rapid is inmiddels ook afgeleverd :-) Op donderdag 6 augustus was het zover. Prima ontvangst bij de dealer (Auto Jawes in Ede). De rit naar huis verliep perfect. De auto rijdt heerlijk, maar ik had ook niet anders verwacht. Direct de week erna al een lange rit naar Tsjechie. En ook na de eerste 2000 km kan ik niet anders dan heel tevreden zijn met de Rapid.

Bovenaan Onderaan