Hoeveel Rapid rijders hebben we hier?

Arco

Forumguru
Ook mijn vrouw heeft een Rapid Spaceback.
Een diesel 110pk. Nu, na een jaar, 30.000 km op de teller.
Als hij eens gewassen is - lees, als ik m eens was- zal ik een foto posten.
Ik denk dat ik zoals @peterrapid
dezelfde situatie heb:
Ik een RS en de vrouw een Rapid..

Ze heeft 17 inch jantes, met al heel wat borduurschade
Als het aan mij lag: Eibach vering,
Zij, ligt er niet van wakker....

Laatst bewerkt:

peterrapid

Forumguru
@Arco :deuk: de Rapid spoilerschade vooraan ze had prikkeldraad niet gezien en een mooie kras achteraan, een metalen korf (Ikea) uit haar handen geschoten maar nog geen borduurschade ... voor zo lang het duurt :bloos:
Maar de Rapid staat ook op programma om eens volledig onder handen te nemen en de wetcoat te hernieuwen.

• Leuk
Waarderingen: Arco

Altos

Banned
Hmmm, ik krijg over een paar weken mijn F3 geleverd en heb ook specifiek aan de verkoper gevraagd dit op voorhand te regelen...anders hebben we problemen...wat zegt je dealer?
Overigens wel gefeliciteerd met je nieuwe auto!

servies

Forumguru
Hmmm, ik krijg over een paar weken mijn F3 geleverd en heb ook specifiek aan de verkoper gevraagd dit op voorhand te regelen...anders hebben we problemen...wat zegt je dealer?
Overigens wel gefeliciteerd met je nieuwe auto!
Om de een of andere vage reden is het bij de Fabias wel vrijgegeven... Tenminste dat begreep ik destijds van m'n dealer... Waarom het dan bij de Rapids niet is... M'n vermoeden is dat het door de importeur komt... Uitschakelen bij default maar geen optie om het aan te zetten... En nu zitten we met de gebakken peren aangezien het (voorlopig) alleen nog maar vanuit de fabriek te activeren is...

jammer inderdaad dat het niet geactiveerd is. Maar wat zou ik moeten missen met mirrorlink/android auto/carplay wat niet met de nieuwe amundsen zelf kan? Snap de functionaliteit wel, en leuk natuurlijk, maar zou (op flitsmeister na :D) niet weten welke app van mijn smartphone ik op het scherm van de Amundsen zou willen zien/gebruiken. Ben benieuwd waar anderen de functionaliteit voor willen gebruiken.

Bij mij was smartlink geen probleem, was wel een optie van 150 euro.

@EL Rapido gps vond eens niet het exacte adres (straat staat onder andere stad), maar via smartlink kon ik de navigatie op iPhone gebruiken

Bovenaan Onderaan