Hoeveel Rapid rijders hebben we hier?

Marja1961

Nieuw lid
Ik heb sinds December 2015 (na 300.000 km te hebben gereden met een Fabia 1.2 TD) zo'n 28.000 km gereden met mijn Rapid 1.4 TD DST Edition (van de zaak) en ze bevalt uitstekend!! Geen storingen, gebreken of tegenvallers.

Kogamyata

Senior Member
Ik heb sinds December 2015 (na 300.000 km te hebben gereden met een Fabia 1.2 TD) zo'n 28.000 km gereden met mijn Rapid 1.4 TD DST Edition (van de zaak) en ze bevalt uitstekend!! Geen storingen, gebreken of tegenvallers.

En hoe is het met de Fabia vergaan met zo'n hoge km stand?

30000km zonder problemen. buiten dat er eens water in de deuren zat, maar dat is direct opgelost. En het leder dat van mijn versnellingspook af plotte. De versnellingspook was de dag na het melden al vervangen, omdat het onder garantie viel.

Kogamyata

Senior Member
@Mr Rapid Bedankt. Maar ik heb je gemist in de km standen van Fabia 1,2 tdgl en daar had je 'n positieve bijdrage kunnen doen. Succes met de rapid's.
Groeten,
joop.

Dx3

Lid
Sinds een aantal weken ben ik ook een trotse eigenaar vaN een rapid spaceback joy met het joy pluspakket en antia velgen vondt deze mooier dan de standaard velgen
Na vijf jaar gereden te hebben in een fabia combi greenline.heb met de rapid sb bijna 900 km gemaakt en tot nu toe zeer tevreden.vind dat de 1.2 tsi 90 pk lekker vooruit komt en het rijgedrag is ook erg fijn.

Laatst bewerkt:

Kogamyata

Senior Member
30000km zonder problemen. buiten dat er eens water in de deuren zat, maar dat is direct opgelost. En het leder dat van mijn versnellingspook af plotte. De versnellingspook was de dag na het melden al vervangen, omdat het onder garantie viel.

Heb je nou 300.000 of 30.000 km met de Fabia gereden?

E

Ex-lid 2926

Het lijkt net of er de de laatste tijd meer verkocht worden. Ik zie ze steeds vaker en dan met name de Spaceback.
Tijdens mijn vakantie in Mecklenburg-Vp (omgeving Parchim) zag ik de Rapid Spaceback ook veelvuldig in het straatbeeld.

Dx3

Lid
Het lijkt net of er de de laatste tijd meer verkocht worden. Ik zie ze steeds vaker en dan met name de Spaceback.
Tijdens mijn vakantie in Mecklenburg-Vp (omgeving Parchim) zag ik de Rapid Spaceback ook veelvuldig in het straatbeeld.
Klopt idd nu ik er zelf in rij ga je er ook meer op letten en idd je ziet ze steeds meer.snap ik ook hetvis gewoon een mooie auto:D

Handige Harry

Forumguru
Ben ook een rapid rijder, wel een sedan. Die zijn nog in de minderheid blijkt, want die zijn nog zeldzamer.

Al heeft deze meer kofferbak ruimte dan de hb

Rijden er nu ongeveer 2maanden mee, bevalt prima.

Bouwjaar 2013 met 41000 op de klok.

Zelf nu ongeveer 1000KM mee gereden, en rijd er 1liter op 16,5 km mee.
Dus 800km met 1 tank!

Tot nu toe blij mee, dubbel din word morgen geleverd.

duopenotti

Senior Member
Nn nog eentje dus. Heb me verder al onder "mijn auto" voorgesteld.
Nog maar net in het bezit maar zeer tevreden. Kan eigenlijk geen minpunt bedenken.
Misschien nog eens tunen bij JD of vagtechniek maar dat heeft geen haast.

Handige Harry

Forumguru
Wil alleen even mijn super dure dubbel din showen die in mijn Rapid zit.
Ziet er nu net iets mooier uit dan de originele Blues radio.

Bijlagen

• IMG-20160725-WA0018.jpeg
    IMG-20160725-WA0018.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 42
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
waar gewerkt word vallen spaanders....
Wie niet werkt maakt ook geen fouten ( of je moet heel dom zijn )
En tsja de foto is linksom gedraaid......... moet ik nog meer zeggen met linkerhanden ??

bompa

Nieuw lid
Hallo allemaal,
hoeveel Rapid rijders hebben we hier ?
Ik zelf wil misschien een Rapid aanschaffen met DSG bak.

Misschien leuk om hier wat plussen en minnen te noemen.
Als je reageert zet dan even neer wat je rijd en hoeveel kilometer je al gereden hebt.

rapid ........
kilometers......
verbruik.......
plus punten........
min punten........

alvast bedankt :dankje:

Erik77

Nieuw lid
Rij ook sinds eind mei 2016 in de Rapid Spaceback (2016).
Waren op zoek naar een nieuwe auto nadat onze VW Passat station het had begeven.
We waren vooral op zoek naar een auto waar de kinderen lekker achterin konden zitten en toen zijn we uiteindelijk bij de Rapid uitgekomen.
En wat een ruimte heb je achterin zeg..heerlijk.
Naar mijn gevoel zelfs ruimer dan onze vorige en veel grotere VW station.
Kofferbak is ook prima!
Hij rijd ook heerlijk, we hebben voor het eerst nu een automaat, en wat is dat ook een genot zeg.
Snap niet dat ze überhaupt nog auto's zonder automaat maken ;)

Echt grote nadelen kan ik tot dusver niet bedenken, maar misschien komt dat nog.

Bovenaan Onderaan