Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dank je @Helmond42 Ik ben er ook erg blij mee! Ik dacht : ik zal ook nog even een iets duidelijker foto van mijn aanwinst plaatsen :-) Nu heeft iedereen wel een idee denk ik.
Rij sinds maart dit jaar ook in een Skoda Rapid Spaceback business line pro plus.
De linker is van mij de witte en de rechter zwarte is van een ander forum lid @memoscan (mijn vader)
beide auto's zijn gelijk alleen bij de zwarte zijn er achteraf parkeer sensors bij ingebouwd.
Sinds eind februari rijd ik in een Rapid Spaceback 1.2 Tsi en 105 pk. Dus 6 versnellingen en dat maakt de auto heel rustig bij tamelijk hoge snelheden. Het verbruik ligt soms rond de 1 : 17 maar gemiddeld kom ik op ongeveer 1 : 16 uit.
De auto bevalt goed (is mijn 3e Skoda) en ik ben nèt de 10.000 km gepasseerd. Nog geen klachten, al had van mij de vering op kleine oneffenheden wat soepeler gemogen. De opbergmogelijkheden in het interieur zijn wat krap maar daar moet ik gewoon aan wennen na een Octavia combi. De bagageruimte voldoet prima, er kon heel veel mee tijdens de vakantie.
In diverse tests wordt kritiek geuit op het wat goedkoop uitgevoerde interieur. Het ziet er zeker netjes uit en met het zg. "klein-leder-pakket" heb je constant je handen aan een prettig aanvoelend lederen stuur - voelt best luxueus! Ook het panoramadak is een feest!
Ik blijf het verbazend vinden dat ik dit model van Skoda zo weinig tegenkom...
Succes met je je nieuwe auto,
Peter
p.s. Ik zie pas na invoeren van de tekst dat deze vraag om ervaringen al van ± 2 jaar geleden is. Dus mosterd na de maaltijd...
Deze week als leenauto een Rapid Spaceback Edition meegekregen...beviel goed! Fijne complete auto, was een 90 pk 5 bak, was goed en doeltreffend, lekker soepel, zelfs al na 3000 km...
Veel plezier van de Rapid, eigenaren!
Ik heb me ook maar even geregistreerd. In week 41 krijg ik mijn Skoda Rapid Spaceback Edition binnen. Nu nog even wachten. Het duurt me allemaal wel lang
Vanaf morgen mag ik mij Rapid rijder noemen. De auto is op 3 september gebouwd en afgelopen dinsdag bij de dealer binnen gekomen. Gister heb ik zelf het reinigen en poetsen voor mijn rekening genomen waarna dus morgen de Rapid mee naar huis mag.
@peperskoda gaaf dat je het cleanen zelf gedaan hebt!
Ik heb daar ook aan gedacht maar ik woon 50km van mijn dealer af en heb de komende 2 maanden geen tijd over...dan maar later corrigeren wat de "poetser" evt aanricht
@EL Rapido Eerst zou mijn auto eind juni bestelt worden. Door een fout van de lease maatschappij is dat helaas eind juli geworden. Hopelijk komt ie nog wat eerder
Gelukkig niet EdK, de coating die ik heb aangebracht moet minimaal 24 uur droog blijven. Net na de aflevering wel een giga stortbui om m'n dak gehad..... Mooi waterdicht, dat dan weer wel.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.