Seigersbjorn
Senior Member
Ahja? Ik dacht dat het altijd 80 was. Hebben de hele kleintjes zoals voor hondenvervoer een uitzondering misschien?Onder de juiste voorwaarden mag je zelfs 100!
Ahja? Ik dacht dat het altijd 80 was. Hebben de hele kleintjes zoals voor hondenvervoer een uitzondering misschien?Onder de juiste voorwaarden mag je zelfs 100!
Mijn vrouw zegt dat ook altijdMaar hoe die hondenharen Vd zijkanten krijgen he
Is de hond degene die plezier heeft met je vrouw ? Of hoe moet ik dat verstaan ?Mijn vrouw zegt dat ook altijd
You dirty mind .Is de hond degene die plezier heeft met je vrouw ? Of hoe moet ik dat verstaan ?
Kanonsoog, 'n verborgen kantje ?Of andersom?
Ja maar die zitten ook niet in een kooi of hok, daar kopen ze een handtas voor waar ze ingepropt worden......dat doe je met die kleine smerige k..likkertjes.
Wat een onzin!!!Zielig om een hond in je kofferbak te zetten (al dan niet in een kooi/hok).
Een Duitse herder puppy moet je mee gaan lopen en op drukke plaatsen sociale vaardigheden op laten doen,
niet rondtoeren, dat doe je met die kleine smerige k..likkertjes.
Nee hoor, gewoon een vraag die opkomt.Kanonsoog, 'n verborgen kantje ?
Terzijde: kanon = cannon, da's toch net effe iets anders dan Canon... (al kun je met beide "schieten")
Snel ffe naar het strand is voor mij een rit van 2,5 uur. Dus dat noem ik toch wel rondtoeren jaJe hond van tijd tot tijd mee te nemen naar bos, hei of strand lijk mij iets anders dan rondtoeren wat OP aangeeft.