Woeps! Helemaal vergeten de update versturen!Paste deze nu in jouw FB3
Wij gaan nu zaterdag kijken voor een fabia combi en was al benieuwt welke jij had gevonden die in de kofferbak ruimte past.
Zie verschillende optie voorbij komen kwa tuigje en rekje voor de hond hou hij in de wagen gaat.
Maar denk ook dat het ieder voor zich anders is en ook het karakter van de hond mee teld hoe en waar hij in de auto plaat neemt.
Wij hebben een Amerikaans Stafford en is zeer aanhankelijk.
Hij ging eerst via een harnas die je dan in de gordel stak.
wij klapte dan de achterbanken en dan had hij ruim de plaats maar hij wilt niet stil liggen en is zenuwachtig.
En omdat hij rond blijf hannesse en dergelijk en we willen de wagen ook heel houden gaan we voor een Bench.
Iedere keer als ik deze topictitel zie moet ik hier aan denken...
Je hond heeft de benen genomen.....Voila, zo ziet het er uit Bekijk bijlage 63056
Hahahaha, nee hoor!Je hond heeft de benen genomen.....
Dat is een snellere levertijd dan een Kodiaq.....Ik mag ze pas gaan ophalen op 11 november
Ja en ook met Deutsche GründlichkeitDat is een snellere levertijd dan een Kodiaq.....
Achterbank is niet ingeklapt. Dit is enkel de koffer. Er is zelfs nog een 15cm plaats tussen de bench en de opstaande bumperrandOke ja past maar zo had ik het bij mij niet voor gestelt.
Wil toch echt mij achterbank niet klappen.
Anders kan onze dochter niet mee.
Achterbank is niet ingeklapt. Dit is enkel de koffer. Er is zelfs nog een 15cm plaats tussen de bench en de opstaande bumperrand
No worries!Oh kijk aan sorry mijn fout
Welke afmeting was deze en waar gehaald als ik vragen mag