Vandaag een volle tank gevuld , verbruik is weeral gestegen, ik zit nu al op 1 op 11,5, heb de auto verkoper op gebeld over de stijgende benzine verbruik, had hem gevraagd welke Skoda garage hij geweest is, blijf hij mij negeren ,of welke garage hij geweest is, tot ik hem vertelde dat hij in géén enkele Skoda garage geweest is met de auto, hem in de buurt, moest hij toch toegeven, hij gewoon bij een alround garage geweest, die hadden die gewoon uitgelezen en vonden er geen fouten in. daarop vertelde ik hem, dat mechanische problemen kan een computer niet uitlezen; alléén een bekwame technieker kan die vinden, dan moet ge bij de dealer zijn, die kennen de motor en waar de problemen eventueel kan voor doen. Is hij naar de Skoda garage gegaan, daar waren ze op de hoogte van mijn probleem, want had die al eens opgebeld of mijne fabia bij was binnen gebracht voor reparatie , daar stond deze auto niet geregistreerd, lieten ze hem weten, dat wel eens de temperatuursonde in het sondehuis een barstje kon zitten, waardoor hij de verkeerde informatie kreeg.
Ik moet eerst controleren of de temperatuur aanduiding in de auto wel juist is.