Offerte schriftelijk opvragen bij Weijenberg dan.....
En wat gaat de garage vergoeden waar je de auto aangekocht hebt....
Tja, daar knelt het wel: ik dacht 'garantie', op motor en versnelling, dus vergoeding als daar iets mee mis is.
Dat soort garanties blijken een wassen neus - iedereen kan van alles op hun site zetten en juridisch zou ik mogelijk wel gelijk kunnen halen, maar dat wordt een hoop gedimdam. ook, gelijk hebben en gelijk krijgen zijn 2 verschillende dingen.
Lang verhaal kort: ze vergoeden 50% van dakossen op de offerte van TSC, dus 1850,-. nog een keer geprobeerd er meer uit te halen, maar ze houden hun poot stijf. Hij geeft aan dat hij een gereviseerde motor uit een schadeauto heeft die hij voor minder kan inbouwen dan wat hij mij vergoed. … Dat wekt geen vertrouwen, zeker omdat hij mij deze auto verkocht heeft met deze schade. Dat moet hij geweten hebben.
Ik ben dus geneigd eieren voor mijn geldt kiezen en die vergoeding te accepteren. Vervolgens ga ik dan eventueel naar Weijenberg, di is 400 euro goedkoper.
dat over die kering ga ik navragen natuurlijk. Lijkt me dat het er bij zit, zeker als je 3 jaar garantie op de rep geeft?