kaasbolletje
Nieuw lid
Klopt die link heb ik ook geprobeerd. het resultaat was dat hij wel een connectie aan ging met de auto, maar niet altijd. soms duurde het wel een half uur voor de connectie.
Klopt die link heb ik ook geprobeerd. het resultaat was dat hij wel een connectie aan ging met de auto, maar niet altijd. soms duurde het wel een half uur voor de connectie.
Ik weet niet of het wat uitmaakt, maar staat je Bluetooth instelling op je HTC op "recoverable"? (dus niet op hidden?)
Groet,
Charlie
Heb ook een HTC diamond en verbind zonder problemen.
Behalve dat de laatste tijd hij iedere keer een nieuw telefoon boek vindt en de voor geprogameerde instellingen weer kwijt is.
Heb net neiuwe firmware op het toestel gezet en hoop dat het nu beter is
ik heb mijn HTC nog niet ge-update.Heb je op beide HTC's de laatste ROM geïnstalleerd (februari 2009) en direct na installatie getest? Misschien dat één of andere software het probleem veroorzaakt.
Waren de andere sim kaarten van een andere provider?
Ik heb me suf gezocht naar die info over andere SIM kaarten, maar kan het niet meer vinden. Ik dacht dat het bij die persoon wel werkte als hij een SIM van een andere provider nam, waar geen 3G op enabled was.
Misschien eens een simpel prepaid kaartje proberen?
Maar bij mij werkt het wel met een 3G SIM. De kaart is wel al een jaar of 6 oud en er is sinds kort pas 3G op geactiveerd.
Wat je misschien nog kan proberen is je pin code uit zetten.