Hulp bij juiste keuze aanschaf skoda Octavia.

Bakkertje

Forumguru
Dat geldt niet voor alle audi 80's @Canon-Eye onze Audi 80 uit '92 had de brandstoftank tegen de achterbank aan en die kon dus ook niet plat. Bij de 2001 A4 sedan van mijn schoonouders is dat nog steeds zo..

We hebben het nog niet gehad over de twindoor van de Superb, dat is een hatchback en sedan in 1:
skoda_twindoor.jpg

Niels83

Forumguru
Nee hoor, dat klopt niet.
Bij mijn Audi-80 sedanmodellen van eind jaren 80 en vroege jaren 90 (de laatste voordat de A4 werd geïntroduceerd) kon de achterbank ook plat, zelfs in delen. Een niet te grote kinderfiets bv. kon zo makkelijk mee.
Het verschil is dat een sedan een echt kofferdeksel en een vaste achterruit heeft, terwijl bij een hatchback de achterruit in de achterklep is geïntegreerd en dus mee omhoog scharniert.

ik zeg ook niet dat hij niet kan klappen, wat ik wel zeg is wat onduidelijk. maar je kunt over de (staande) bank heen de auto.

Rofffel

Forumguru
Leuk om te lezen dat je hem wil afrijden. Mijn O3 RS uit 2014 heeft nu 67.000 op de teller en ga deze vervangen voor de O4 RS omdat ik de km stand en leeftijd te hoog begin te vinden. Als ik uw verhaal zo lees lijk ik wel gek.
Ja, maar als je de moeite neemt om dit te typen zonder een daadwerkelijke bijdrage te leveren in dit topic, begrijp ik dat het leven zwaar valt..

feestbeestzaandam

Senior Member
Zullen we maar gewoon aanhouden wat er op het rdw staat ivm sedan of hatchbak.
Die schijnen te weten wat het zou zijn ivm jarenlange ervaring:D

Weet iemand of ik een tweedehands Bluetooth module kan aanschaffen op www.onderdelenlijn.nl en of dat dan werkt met de autoradio die ik nu heb de swing?
Ik heb nog een oude parrot maar daar moet ik denk ik toch verloopkabels voor kopen.

Wil doen wat het makkelijkste/beste/voordeligste is.
En dan een goede keus maken.

Fmoon

Forumguru
N
Ja, maar als je de moeite neemt om dit te typen zonder een daadwerkelijke bijdrage te leveren in dit topic, begrijp ik dat het leven zwaar valt..
Mijn eerste zin had wel een toevoeging aan dit topic volgens mij. De tekst eronder ondersteund mijn eerste zin weer waar ik een compliment uitdeel omdat ik het kan waarderen hoe iemand een auto uitzoekt voor de verre toekomst.

Bakkertje

Forumguru
@feestbeestzaandam Ik neem aan dat je een zogenaamd MIB toestel hebt in je octavia. Bluetooth is dan een functie in de head unit (zit in het handschoenenkastje). Het scherm in je dashboard is alleen een scherm. Bluettooth is dus geen losse module die aan kunt sluiten (in ieder geval niet af fabriek).

Wat je wellicht zou kunnen doen (en daar lopen ook al wat draadjes over) is de swing vervangen door een navigatie unit (Chiness)

feestbeestzaandam

Senior Member
Ik kies er maar voor om mijn "oude" ck3100 parrot aan te sluiten.
Weet iemand welke kabels ik daar voor nodig heb.
Parrot is iso, swing radio in de auto.
Schijnt dat je een iso2car kan gebruiken of 2 andere kabels om niet alleen je radio te muten maar ook om de cd tijdelijk te stoppen.

Is er iemand die mij advies kan geven welke waar te kopen.
Ik heb gisterenavond gegoogeld maar kwam er niet uit

Bovenaan Onderaan