IAA Frankfurt (12 t/m 22 september 2013)

MarcoO2

Forumguru
Binnenkort is het weer tijd voor een periodiek feestje: de IAA in Frankfurt. Voor info: http://www.iaa.de/en/visitors/dates/

In een topic op Autoblog.nl is prima te zien welke auto's er allemaal te bewonderen zijn: http://www.autoblog.nl/nieuws/wat-gaan-we-zien-op-de-iaa-2013-60608. Voor wat Skoda betreft zijn dus in ieder geval de Rapid Spaceback en de nieuwe Yeti te zien.

Ik ga 12 en 13 september (Trade Day) die kant op en combineer dat uiteraard gelijk weer met een dagje Nurburgring. Zijn er nog meer forumgangers die die kant op gaan, en zo ja, wanneer?

Grt, Marco

CDK

Forumguru
ik niet...... je zult het in je 1tje en wat Duitsers gezellig moeten maken vrees ik ;) foto's van al het moois zijn welkom! hebben we toch nog een beetje het IAA gevoel. ;)

Greetz Corné

MarcoO2

Forumguru
ah, dan ga ik jullie niet tegenkomen denk ik, want ik ben er direct aan 't begin van de show. Gelukkig met een vriend, dus voel me niet helemaal eenzaam ;)

Hebben nog even overwogen om er de uitdaging aan toe te voegen om met zijn (elektrische) Renault Zoe te gaan, maar we pakken toch maar mijn )2 ;)

hemi24

Forumguru
De 16e gaan we weer de voetjes platlopen!
Wat wil ik zien?
- Rapid Spaceback
- Yeti facelift
- Golf Variant ( en de nieuwe Golf+)
- Seat Leon ST ( eindelijk een mooie station van Seat)
- ...

plaza

Forumguru
Wij gaan 16 September , heerlijke uurtjes cruisen op de de autobahn , veel nieuwe auto's bekijken en
inzitten , en op het horeca plein in het zonnetje lekker eten en drinken .

MarcoO2

Forumguru
check, de vaste gasten melden zich weer ;) Helaas niet op dezelfde dagen, dus ik ga geen biertje met je drinken Arjan! :D

plaza

Forumguru
Virtueel biertje dan maar, Marco:D
Vertel maar , liefst met foto's wat je zoal bent tegengekomen , uiteraard zeker de Skoda stand......
dan kan ik me alvast verlekkeren op al dat wat gaat komen....:lezen:

Neptukker

Forumguru
Weet ik, ik denk dat Wiesmann nog wel terug komt (please BMW help!) en dat Spyker is al jaren een soort Prins Friso is en uiteindelijk het loodje legt.
Vier jaar terug had Wiesmann een behoorlijke grote stand op de IAA.

Neptukker

Forumguru
Yep, de nieuwste. Vorig jaar op fabrieksbezoek geweest en toe hadden ze de nieuwste geblazen M blokken liggen voor montage.

Bovenaan Onderaan