plaza
Forumguru
[quote="___JC___, : De 3.6 v6 fsi motor is minder makkelijk te tunen en rijdt 1 op 7 & 1 op 8 ,
en is nog zwaarder in kilo's.
De 2.0 Tfsi is voor mij een zeer bekende motor , is makkelijker te tunen , en mijn vorige RS met
335 PK en 435 NM had totaal geen problemen met het vermogen op de weg te krijgen en te houden,
daarbij rij ik nooit op een circuit , dus eigenlijk heb ik die 4 x4 niet echt nodig . ( rij af en toe in de auto
van mijn zus die 4x4 heeft , rijdt wel erg lekker , moet ik eerlijk zeggen )
Wanneer het allemaal doorgaat , wordt het idd een automaat & 2.0 Tfsi , ook de dsg is door JD
nu zeer goed te bewerken.
en is nog zwaarder in kilo's.
De 2.0 Tfsi is voor mij een zeer bekende motor , is makkelijker te tunen , en mijn vorige RS met
335 PK en 435 NM had totaal geen problemen met het vermogen op de weg te krijgen en te houden,
daarbij rij ik nooit op een circuit , dus eigenlijk heb ik die 4 x4 niet echt nodig . ( rij af en toe in de auto
van mijn zus die 4x4 heeft , rijdt wel erg lekker , moet ik eerlijk zeggen )
Wanneer het allemaal doorgaat , wordt het idd een automaat & 2.0 Tfsi , ook de dsg is door JD
nu zeer goed te bewerken.