Canon-Eye
Forumguru
Die jeugd van tegenwoordig ook...Men is ook niet veel meer gewend aan ontberingen
(Of wordt dit nu te veel Waldorf & Statler-achtig?)
Die jeugd van tegenwoordig ook...Men is ook niet veel meer gewend aan ontberingen
Niet als je de auto met de reservesleutel weer op slot hebt gezet - als je geen (last van) KESSY hebt tenminste...
Het is een beetje in Jip en Janneke-taal geschreven, maar ik verwijs graag naar het volgende artikel.Tja, dat is weer eens het helaas vaak voorkomend debiteren van een causaal verband waar dat niet gerechtvaardigd is (want nergens op gebaseerd). Wie weet verzorgen de berijders daar hun auto beter, staat de auto vaker binnen, zijn de berijders ouder. Al dat soort zaken kunnen (mede) een rol spelen.
Was in elk geval niet als zodanig bedoeld
Doe ik ook en dat werkt perfekt! Wel meteen wegrijden, anders bevriest de voorruit weer.Gewoon lauw water met een gietertje op je raam gooien en klaar!
Ook die kun je gewoon met de reservesleutel op slot doen, maar makkelijker nog met je eigen sleutel...........Niet als je de auto met de reservesleutel weer op slot hebt gezet - als je geen (last van) KESSY hebt tenminste...
Standkachel heeft z'n werk weer voortreffelijk gedaan vannacht lekker hoor!
Isolatiedeken over de voorruit heeft z'n werk weer voortreffelijk gedaan vannacht lekker hoor!
Moest jij buiten slapen dan @dirkkronemanMijn auto heeft weer heeeerlijk binnen geslapen vannacht
Mijn Fabia staat ook op eigen erf en nog grotendeels onder een carport ook. Brandschone ruiten...Gelukkig staat mijn auto op eigen parkeerplaats.