Ik heb hem ook al in een ander topic hier op het foum gepost,
http://www.jvc.nl/product.php?id=KW-NX7000E&catid=233
2-din inbouw navi met afneembaar front
Toevallig verleden week aangeschaft en van het weekend deels ingebouwd samen met de Bluetooth module !
Had eerder verkondigd dat de SD kaart met kaartgegevens in het afneembaar front zat verwerkt , maar dit is dus niet het geval !
Moet de tachopulsdraad nog aansluiten maar weet begod niet welke draad dit is in mijn auto, dus laat dit wel doen bij de dealer !
Dan de handremdraad moet nog aangesloten worden aan massa en de geschakelde en vaste voeding moeten nog omgedraaid worden ! Nu worden de instellingen dus niet vastgehouden na uitschakelen van contact
Maar ondanks dat het frontje een flink ding is bevalt het na een paar dagen gebruik uitermate goed !
Het geluid is van ultime kwaliteit en ondanks dat er uitbreidingen mogelijk zijn voor subwoofer etc is het niet nodig mijn inziens ( genoeg herrie )
Het bluetooth gedeelte werkt perfect , beter zelfs dan van mijn Pioneer 75BT waarbij ik elke keer de manual bij moest pakken als ik adresboek moest inlezen ! De JVC connect zeer makkelijk en pakte volledige adressen bestand en SMS over
Tevens kan ik het MP3 gedeelte van mijn mobiel laten afspelen op mijn JVC NX-7000 ! Hoe de geluidskwaliteit is met goede MP3 files dat weet ik nog niet en derhalve nog uitproberen !
Dan kan ik een USB of SD kaart vol zetten met MP3 of DivX en laten afspelen op de JVC !
Dit kan uiteraard ook via de DVD speler
Tja en dan het navigatie systeem !! Het is even wennen nog mbt bediening omdat ik een Garmin gewend was , maar de eerste indruk is goed !
Grafisch is het iets minder dan de nieuwste TT maar TMC en speedcamera's geeft hij netjes aan !
De software is van tele atlas.
De inbouw van 1dins naar 2 dins is op zich een appeltje eitje, maar vanwege te weinig vrije tijd de laatste weken, heb ik hem even vlug vlug ingebouwd en de compleet nette bouw gaat zeker gebeuren tussen nu en de kerst !
Zodra de boel volledig werkt en ik de bediening onder de knie heb , zal ik onder me eigen topic een uitgebreide uitleg geven voor de liefhebbers
Alleen nog even een verhaal over de firma JNCS (
http://www.jncs.nl/index.asp )
Zie bieden het systeem aan voor
892.50 euro incl BTW
Er waren hier enkele mensen die zeiden dat het niet mogelijk was voor deze prijs omdat de adviesprijs ergens rond de 1150,00 euro ligt !!
Wel ik kan mededelen dat het dus wel kan en dat er geen adertjes onder het gras liggen !
Alleen het is geen winkel maar een websitewinkel met de mogelijkheid van afhalen !
Dit afhalen is aan het woonhuis in Twisk (N-H )
Het is moeilijk vinden ondanks dat je een GPS hebt ! Je parkeert op een binnenplaats en dan moet je lopend een hofje op waar dan de woning staat !
Vertelde de persoon ook dat het moeilijk vindbaar was voor de eerste maal, waarop hij vertelde dat er klanten zijn geweest die het nooit hebben gevonden en uiteindelijk na correspondentie het per post hebben afleveren !
De bluetooth module had hij nog niet ontvangen bij ophalen van NX-7000 en het inbouwraampje van Skoda , maar had afgesproken met hem dat hij dit zou nasturen en ik het wel meteen betaalde !
Wel twee dagen later werd het netjes verpakt door TNT afgeleverd zonder extra verzendkosten !