Rallye
Forumguru
De parrot heeft aansluitingen voor ipod/usb in het vakje bovenop het dashboard
Wil je een paar fotootjes posten?
De parrot heeft aansluitingen voor ipod/usb in het vakje bovenop het dashboard
Ik heb er naar gekeken, maar een 7-inch scherm meezeulen zag ik toch niet zitten.Om nog even op het onderwerp van het topic te reageren. JVC heeft een mooi 2-DIN navigatie-systeem met afneembaar scherm op de markt gebracht! Idee??
JVC KW-NX7000
Ik heb de JVC KW-NX7000 is mijn Octavia laten zetten, is een mooi systeem!
en dat scherm, ik haal hem er alleen uit als mijn auto in een diefstalgevoelige omgeving staat. Zo groot en zwaar is het ook weer niet.
Ik heb de JVC KW-NX7000 is mijn Octavia laten zetten, is een mooi systeem!
en dat scherm, ik haal hem er alleen uit als mijn auto in een diefstalgevoelige omgeving staat. Zo groot en zwaar is het ook weer niet.
Ik herken het probleem met het gele balkje !
In het begin heb ik hier ook problemen mee gehad !
Maar om welke reden dan ook is het bij mij ook uiteindelijk verdwenen en werkt het sindsdien probleemloos
Telefoon die ik gebruik is een Nokia 6230i
Mijn vraag is alleen , als ik een gesprek begin met iemand en aan het eind van gesprek ik de verbinding wil verbreken op welke knop ik dan moet drukken op mijn scherm ?? Want hoe stom het ook klinkt , maar hier ben ik nog niet uit !!
Ook ik heb sinds een paar dagen de JVC KW-NX7000 in mijn auto zitten.
Nu heb ik echter een probleem met het bellen via Bluetooth.
Als telefoon heb ik de HTC Touch HD.
De telefoon heb ik met de JVC kunnen pairen, waarna het adressenboek ook keurig is geïmporteerd in de JVC. Daarnaast kan ik ook de status van de accu van de HTC zien en de sterkte van het signaal van mijn provider etc...
Als ik echter vanaf de JVC wil bellen, krijg ik een geel balkje in beeld met de tekst "Fout".
Er wordt dus géén verbinding tot stand gebracht.
Als ik dan vervolgens het scherm van mijn HTC Touch HD inschakel, wordt er (zonder dan ik opnieuw het telefoonnummer invoer) alsnog gebeld en loopt het geluid dan ook via de JVC.
Voor alle duidelijkheid, mijn telefoon staat dus wél gewoon aan. (Niet dat jullie denken dat hij volledig uitstaat, waardoor het logisch zou zijn dat hij niet kan bellen).
Tijdens het proberen te bellen blijft het scherm van de HTC ook gewoon uit. Ik weet niet of dat ook de bedoeling is?
Op mijn HTC heb ik bij Comm Manager de volgende verbindingen aanstaan:
Telefoon, Bluetooth en Gegevensverbinding (i.v.m. Internet).
Bij instellingen partnerverbinding staat zowel "Draadloos stereo" als "Handsfree" aangevinkt.
Onder het tabblad Modus van de Bluetooth instellingen staat zowel "Bluetooth inschakelen" als "Dit apparaat zichtbaar maken voor andere apparaten" aangevinkt.
Moet ik wellicht nog iets anders instellen op mijn HTC waardoor de telefoonverbinding wél gelegd kan worden?
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Heb je bij JVC al de nieuwe firmware gedownload en geinstaleerd ??
Misschien dat dit het probleem ook oplost !!
Zeg niet dat dit de oplossing zal zijn maar je weet maar nooit !
Met firmware update bedoel ik dan voor de NX7000 en niet voor de BTA200 ( als daar uberhaupt een update voor is )
Sinds kort heb ik ook een KW-NX7000 ipv de columbus en over het algemeen vind ik het een fijn toestel. Het front(je) neem ik eigenlijk altijd mee. Het enige wat ik "jammer" vind is dat je nergens in kunt stellen dat hij automatisch het front kantelt om het front los te halen als je je contact uitzet. Verder ben ik nog even aan het zoeken naar de, voor mij, juiste instellingen qua geluid..
1 probleempje heb ik met het toestel en dat is dat ik vanut mijn Nokia E70 geen adresboek in de JVC krijg. Moet je daar zelf iets handmatig voor doen?
Staat je adresboek toevallig op de geheugenkaart van je tel. toestel ?
Bij mij namelijk in geheugen van het toestel zelf en dan ziet hij het zonder problemen
Maar meestal werk ik met de laatst gebelde personen ! Dit zoekt sneller dan je gehele adresboek doorzoeken !
wat betreft het automatisch kantellen als je je contact uitzet , dit zit er niet op dus zoek niet verder !
Balen!
Maar geluk bij een ongeluk dat je columbus ernog in zat!
Ik begrijp dat je camera's hebt hangen? Hopen dat het een beetje goede kwaliteit beeld is!
De politie zal de beelden wel willen hebben! Ik zou in ieder geval zeker aangifte doen!