ik wil me verder ook niet mengen in deze discussie, de een vindt dit, de ander dat, ieder zijn/haar voorkeur. Ik gaf alleen mijn mening, (daar is een forum toch voor?) zonder iemand op zijn/haar keuze aan te vallen. Je moet je mening kunnen geven toch? zonder gelijk aangevallen te worden. Als de discussie gaat over ieders favoriete kleur kun je wel gewoon zeggen dat zwart saai is en blauw geweldig etc etc.zonder daarover gelijk op de barricade te gaan staan :545:dan hoor je niemand. Als je niet tegen kritiek op jouw mening kan moet je deze dingen niet gaan lezen.
Heren volgens mij had ik het al neergezet in dit topic maar nogmaals een copy hiervan !!
Voor een ieder is een keuze maken voor een auto een EIGEN afweging !!
En daar kan een ander een andere mening over hebben, maar uiteindelijk is dat jouw mening dan !!
Als in dit geval Mark zijn keuze is gevallen op de Dacia vanwege afwegingen waar hij mee te maken heeft dan hebben wij die te respecteren !!
Dat we een andere mening hebben hierover is dus onze afweging van feiten die wij laten meewegen in de aanschaf van een wagen !
Kennis van mij rijdt ook een Dacia en moet zeggen dat het een veel auto is voor minimaal aan euro's en als je dan een stukje luxe en veiligheid ( lees minder ) op de koop toe neemt dan heb je er geen verkeerde wagen aan !!
Krijg tevens de indruk dat Mark een rustige rijder is dus dat op zijn dakkie krijgen zal bij hem wel meevallen !! Heeft ie alleen nog het gevaar van derde die een ongeluk kunnen veroorzaken !!
Wel Mark vind jammer dat je van het forum gaat verdwijnen, maar wens je veel rijplezier met je nieuwe wagen !! En ik hoop dat hij aan de verwachtingen gaat voldoen die je er aan stelt !! En indien het tegenvalt, affijn misschien zien we je dan wel weer hier terug komen !!