Ik snap niet waarom maar alles touch screen moet zijn . Bij telefoons Ok, maar navigatie werkt een stuk gemakkelijker als je niet steeds moet kijken waar je moet zijn met je vinger. De volume knop en de rechter draaiknop kan je veel gemakkelijker op de tast vinden. De draaiknoppen hebben vaak meer functies dan alleen maar volume en ...
Ik hoop dat de Amundsen 8" blijft. Of men moet een MMI knop (BMW / Audi etc) tussen de voorstoelen plaatsen net voor de armsteun?
Goed om te zien dat het panoramadak echt de moeite waard is. Vergelijkbaar met de superb combi en niet zoals de sedan. Zin in!
Grappig. Ik paste met mijn 2m makkelijk op de achterbank, zowel met been- als hoofdruimte met een panoramadak.Het dak is wel een 'no-go' als je langere volwassenen achterin wil laten zitten.
Bij de pre-view kon ik (1.95) alleen in de auto's zonder pano-dak rechtop achterin zitten.
Verder viel me de beenruimte ook niet echt mee. Benieuwd naar de 5-zitter......
Ook ik had genoeg hoofdruimte op de achterbank met panodak en ik ben toch echt 2.03m lang
Had je de achterbank in de ligstand?Ook ik had genoeg hoofdruimte op de achterbank met panodak en ik ben toch echt 2.03m lang
Indien wel dan gaan ze maar met openbaar vervoer..........benne ze zo uitgeklaagd hoor...Nooit klachten over gehad.
Ondanks dat de knoppen makkelijker zijn, voor mij toch liever de 9.2" versie
Ik heb gebruik zelden of nooit de knoppen, staat altijd op TV en het volume en de zender regel ik middels de stuurwielbediening
Moet helaas nog wel een TV tuner aanschaffen, op m'n Superb zat die standaard, maar bij de Kodiaq is het zelfs geen optie....
Daarom heeft hij ook een voorstoel genomen....uberhaupt niet meer legaal was tegenwoordig op de voorbank?
Begrijp ik nu dat jij gewoon televisie kijkt onderweg? Dacht dat televisie & DVD-speler die films etc kan afspelen uberhaupt niet meer legaal was tegenwoordig op de voorbank?
Tsja dat is éénnnn grote film.....helemaal in den file lijkt het vaak een aflevering van een miss verkiezing .....Maar meestal kijken ze naar buiten...
Ik word in juni 36jr en dan denk ik " aah jij bent nog te jong om in een suv te rijden "
Grappig dat je een SUV met leeftijd associeert. SUV is hot momenteel eigenlijk kun je vandaag de dag niet meer vertonen in een ander model