Wik
Lid
Hoi.
Allemaal nog de beste wensen alvast voor het nieuwe Greenline jaar. :-)
Ik had even een vraagje.
Omdat ik vind dat de binnenverlichting van de Greenline COmbi te wensen overlaat, (zeker achterin) wil ik in het hemeltje een extra verlichting maken en dat koppelen aan het voorste lampje.
Het lijkt mij dat er wel ruimte tussen hemeltje en dak is om daar een draadje door te krijgen?
weet iemand of dat kan?
(misschien zit het vol met isolatie, dat weet ik dus niet)
Ik wil dan achterin een gat maken met een extra lichtpunt, en dat aansluiten op het voorste lichtpunt.
Graag hoor ik eventuele ervaringen hiermee, of als iemand betere idee-en heeft.
2e vraag is even of als je het voorste lichtpunt wat meer belast, of dat uitmaakt voor het langzaam UIT gaan van de verlichting.
Dank alvast voor het meedenken.
Groet
Wik
Allemaal nog de beste wensen alvast voor het nieuwe Greenline jaar. :-)
Ik had even een vraagje.
Omdat ik vind dat de binnenverlichting van de Greenline COmbi te wensen overlaat, (zeker achterin) wil ik in het hemeltje een extra verlichting maken en dat koppelen aan het voorste lampje.
Het lijkt mij dat er wel ruimte tussen hemeltje en dak is om daar een draadje door te krijgen?
weet iemand of dat kan?
(misschien zit het vol met isolatie, dat weet ik dus niet)
Ik wil dan achterin een gat maken met een extra lichtpunt, en dat aansluiten op het voorste lichtpunt.
Graag hoor ik eventuele ervaringen hiermee, of als iemand betere idee-en heeft.
2e vraag is even of als je het voorste lichtpunt wat meer belast, of dat uitmaakt voor het langzaam UIT gaan van de verlichting.
Dank alvast voor het meedenken.
Groet
Wik