Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ieder z'n eigen smaak. Carbon vind ik sowieso gaaf materiaal, mijn Ducati is er rijkelijk van voorzien. Is alleen niet zo tof voor de inhoud van de portemonnee
Op naar het volgende project (poetsen)...
Bij deze zoals beloofd de foto's. Ik heb gekozen voor een hoogglans Carbon 5D.
De deurlijsten zijn eigenlijk het makkelijkst. Je kan de folie met een platte behangspatel achter de lijsten duwen. De lastigste vond ik de grote lijst op het dashbord omdat deze een rare kronkel heeft. Ook rond de pook was best lastig, maar ik vind het geheel erg geslaagd
Top gedaan, inderdaad een hele verbetering de houtlook is verdwenen.
En dan na te gaan dat ik tot 5 mdn terug 20 jr Rover, incl volop houtlook , heb gereden
Dank voor de reacties. Ik ben wel blij dat het rond de pook goed gelukt is. Maakt het geheel af. Heb hiervoor wel het lijstje om de pook gedemonteerd. Helaas is het schuifje bij de "asbak" niet makkelijk te verwijderen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.