Interieurlijsten

s-line

Forumguru
Bij deze zoals beloofd de foto's. Ik heb gekozen voor een hoogglans Carbon 5D.
De deurlijsten zijn eigenlijk het makkelijkst. Je kan de folie met een platte behangspatel achter de lijsten duwen. De lastigste vond ik de grote lijst op het dashbord omdat deze een rare kronkel heeft. Ook rond de pook was best lastig, maar ik vind het geheel erg geslaagd
Bekijk bijlage 36537 Bekijk bijlage 36536 Bekijk bijlage 36538 Bekijk bijlage 36539 Bekijk bijlage 36540 Bekijk bijlage 36541 Bekijk bijlage 36542
Zoveel mooier dit!
Ik heb dat "hout" nooit begrepen, ziet er toch niet uit,behalve in een oldtimer rover ofzo!;)

kansberg

Forumguru
Ik heb dat "hout" nooit begrepen, ziet er toch niet uit,behalve in een oldtimer rover ofzo!;)

Dat is nu juist de reden dat ik wel gecharmeerd ben van 'decor cinamorra.' Als liefhebber van klassieke Jag's zie ik het als een 'knipoog' naar het verleden. M'n Peugeot 406 had destijds ook al de nephouten sierlijsten en vond het toen al wel wat hebben. Als, en ik schrijf als, ik het zou veranderen, zou ik persoonlijk gaan voor pianolak afwerking. En dan Wibi Soerjadi op de harde schijf :sterretjes:

Vind de geborstelde aluminium (is ook plastic) afwerking best mooi, maar voel het als 'back to basic.' De standaard Superb's hebben deze afwerking ook en 'decor cinamorra' is juist een optie.

s-line

Forumguru
Daarom heb juist toen ik mijn Superb kocht een gewone besteld,en geen business of elegance, want ik vond,en vind dat chrome aan de buitenkant en hout aan de binnenkant allemaal vreselijk. Ik feite was ik duurder uit met mijn "basic" omdat allerlei optie's dus apart moest bestellen,die weer standaard op een luxere uitvoering zaten.:sterretjes:

Bovenaan Onderaan