Ipod besturing op de Octavia 2014

intruder1400

Actief lid
Terug weer even naar het usb-apple-verhaal. Dit hele draadje nog eens goed doorgelezen en begrijp daaruit het volgende:
De mdi optie zou zijn komen te vervallen wegens een upgrade van de usb-poort. Dit zou dus apple devices aankunnen. Mijn hele oude ipodje wordt bij mij niet herkend (amundsen, usb en aux aansluiting boven phonebox). Voor ik nu enthousiast een mooi (grote) ipod koop, wil ik eerst zeker weten of deze wel gepruimd gaat worden door mijn auto.

Wie kan mij duidelijkheid geven of de ipod van de latere generaties werkt met de amundsen (deze week geleverd) met usb en aux aansluiting?

Jedewe

Forumguru
Mijn iPhone 5 laad ook alleen maar op helaas op de Amundsen, auto is van 7-5, is hier een kabel voor ?

Pollewop

Forumguru
Jazeker, een zogenaamde MDI kabel... Werkt als een tierelier. Zie mijn vorige posts in dit topic. Je hebt dan wel een "Media-in" aansluiting nodig, a.k.a. Mitsumi aansluiting, ipv een USB aansluiting... Helaas... :(

Skoda

Laatst bewerkt:

TL@

Forumguru
Die verholpen wordt met het nieuwe modeljaar. Vanaf de 2015 versie is de usb compatibel met de iPod/iPhone.

intruder1400

Actief lid
Maar het blijft wel erg triest zo in 2014.... Zou zodria nog met een toekomstige update te verhelpen zijn? Of roept iedereen nu Dream on!!

Jedewe

Forumguru
Gelukkig is Skoda betaalbaar ;)
Apple is in verhouding goedkoop, daar die net zo lang als de auto meegaat ;)

Bovenaan Onderaan