H@RM
Senior Member
Was maar een goed bedoeld advies.
Ik heb er al heel wat "vlieguren" op zitten met Collinite #845, en zat andere sealants, wax en lak coatings.
Warm maken moet je inderdaad doen, anders krijg je het vrij rottig de fles uit. Jaren geleden het doseer probleem al opgelost door de dop met kinderbeveiliging een gooi te geven en er een flip dop op te schroeven.
En dun, dunnner, dunst aanbrengen. Uitpoetsen is anders echt drama .
Persoonlijk zou ik voor ede Fusso P7 white gaan en voor het wisselgeld dat je terugkrijgt een extra doek erbij kopen.
Nog een paar tips:
Ik heb er al heel wat "vlieguren" op zitten met Collinite #845, en zat andere sealants, wax en lak coatings.
Warm maken moet je inderdaad doen, anders krijg je het vrij rottig de fles uit. Jaren geleden het doseer probleem al opgelost door de dop met kinderbeveiliging een gooi te geven en er een flip dop op te schroeven.
En dun, dunnner, dunst aanbrengen. Uitpoetsen is anders echt drama .
Persoonlijk zou ik voor ede Fusso P7 white gaan en voor het wisselgeld dat je terugkrijgt een extra doek erbij kopen.
Nog een paar tips:
- Gooi de nieuwe droogdoek eerst een nachtje in een emmer met water. En daarna wassen. In de doeken zit brandvertragend spul wat er eerst uit moet voordat het pas lekker water op gaat nemen.
- Peluche Verde de eerste keer apart wassen. Kan nog aardig wat kleurstof uit de doeken komen