Japanese Power - T5 California

leon-cupra

Forumguru
De Lotus is er nog niet eens of @leon-cupra zoekt al uitbreiding van z'n verhuur business :deuk:
Tja Tees, eens je de smaak van geld geproefd hebt .... :D
En als je weet wat ze vragen voor een weekend/weekje voor zo een California en als je weet dat ze heel gewild zijn .... geld verdien je niet door niets te doen :jaja:

Wel aan gedacht maar verhuur gaan we voorlopig niet doen. Maar wie weet in de toekomst maar ik acht de kans klein @leon-cupra
Het is en blijft uiteraard altijd een riscio (diefstal, schade, ...) en vraagt wat tijd/werk en als je het toch niet nodig hebt ... ;)
Het is natuurlijk ook wel een deel van de vrijheid die je zoekt die je dan opgeeft. Je kan er dan niet plots inspringen als je zin hebt om eens erop uit te gaan als hij net dat weekend verhuurd is.
Los daarvan hebben de 4 oudste allemaal al aangegeven tzt de camper te willen gebruiken…
wat zal daar allemaal gebeuren in die camper .... zeker dat je hem wilt uitlenen aan de kids??? :D;)
 

EdK

Forumguru
Wat jij hebt uitgehaald wil niet zeggen dat dit gebeurd door Japanese Power zijn Kids.......... :pieker:
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

Japanese Power

Donateur
Zorg dat je hem goed verzekerd mbt diefstal want het zijn geliefde objecten de campers heden ten dagen.
Ik had het gelezen. Gewoon je gezonde verstand gebruiken, geen waardevolle spullen in laten liggen, altijd de Bearlock gebruiken en thuis hangen er ook nog eens 3 Reolink's aan de voorzijde. Maar als het gebeurd is het zeker balen...
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

leon-cupra

Forumguru
Zolang ze de Cali maar heel houden mogen ze hem t.z.t. gewoon lenen huren.
€€€€€€€€€€ :D :D

Heb je foto's van het interieur? wel eens benieuwd hoe dat eruit ziet.
Mijn vader is tijdje geleden ook eens op zoek geweest naar een camper, wel nieuw. Maar dan eerder op basis van een bestelwagen. Met hem eens samen weesten gaan kijken ... pfff, wat een geld en je moet nog dicht tegen je vrouw mogen liggen :pieker:


@EdK niets te pinokio-en.
 

Chrisjemol

Forumguru
Zijn ook best luxe bakken hoor
Mijne had vol leer, stoelverwarming, parkeersensoren, hoogte verstelbare stoelen, multivan tellerbak, cruisecontrol, climate control gescheiden voor/achter, enz enz
 

EdK

Forumguru
Goh achterin ook nog een stapelbed.....
Maar ziet er inderdaad nog ergggggg netjes uit...
En hoe zit t met de elektravoorziening ?
Met 230V aansluiting naar lader op tweede accu en / of ook een 230V circuit in de bus !?
 

leon-cupra

Forumguru
Is echt voor outdoor-living. Slapen is op dat achterste stukje met de zetel plat?? Met 5 man moet je toch ook niet veel bagage meenemen ... :pieker:

Als je gasveren nodig hebt (zitten redelijk wat gasveren op) ..... :D
Doet er mij aan denken dat dit een interessante markt is en ik nog niets van deze gasveren op mijn webshop staan heb :banghead:
 

Japanese Power

Donateur
En hoe zit t met de elektravoorziening ?
Met 230V aansluiting naar lader op tweede accu en / of ook een 230V circuit in de bus !?
1 accu voor de auto en 2 accu's voor het woongedeelte. Er zitten enkele USB-poorten op 12V en enkele 220 aansluitingen maar ik heb gen 12V-22oV omvormer, dus die laatste zullen alleen werken bij walstroom. Hoe het exact zit weet ik nog niet, ook niet wat betreft het zonnepaneel. Die uitgebreide uitleg komt nog wel.
 
Bovenaan Onderaan