JD tuning groep/kortingsactie

ertromp

Forumguru
En het beetje wielspin wat dan kan voorkomen wordt ..................... door de Superflow meetapparatuur gecorrigeert

Joske

Forumguru
Waar ik trouwens gewoon mee wil zeggen dat deze discussie (topic) niet over de werknemers van JD of van TVS gaat. Waarom iemand van werkgever verandert moet ie toch zelf weten? Dat heeft daarom toch niets te maken met de kwaliteit van tuner A of tuner B??

Dacht dat we geen modder gingen gooien? Daar zijn jullie anders wel goed mee bezig hoor!

Dus laten we het gewoon terug hebben waar het over ging: chiptuning

Pendragon

Donateur
Gaat nu wel een eigen leven lijden dit tune verhaal.

En als het om het laatste gaat dan maakt die vermogens uitdraai me geheel niets uit , want gaat om het gevoel tussen de oren dat hij lekkerder / soepeler rijd and no more

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Als ik merk dat bij mij juist tussen de 2500 en 3000 er een probleem is (bij vol vermogen inhouden van de motor) en als ik dan naar de uitdraai kijk zie ik dat daar ook. De dealer dacht aan de wastegate en heeft daarom een groot gedeelte van de turbo vervangen met coulance, ik hoefde alleen de uren te betalen. Helaas heeft dat niet geholpen, maar heb ik wel een nieuwe turbo :) Wat ik dus bedoel is dat het gevoel tussen de oren etc. ook zichtbaar kan zijn op de uitdraai.

Majefloti

Forumguru
Waarom iemand van werkgever verandert moet ie toch zelf weten?
Dat heeft daarom toch niets te maken met de kwaliteit van tuner A of tuner B??
Dacht dat we geen modder gingen gooien? Daar zijn jullie anders wel goed mee bezig hoor!

Joske,
- eens met je eerste vraag.
- antwoord op je tweede vraag zou geïnterpreteerd kunnen worden als "modder gooien" dus stel dit soort suggestieve vragen dan niet.
- wie gooit er met modder?

"Modder gooien" wordt niet gewaardeerd, maar wel nieuwsgierig zijn.......

Tuners kunnen zelf kiezen voor deelname / betrokkenheid op dit forum. Laat onverlet dat mensen hier gewoon hun mening kunnen ventileren. Ik mag hopen dat positieve of negatieve kritiek op tuners die een keer bij naam worden genoemd, en blijkbaar bij sommige op dit forum een erg gevoelige snaar raken, gewoon besproken kunnen worden!

Majefloti

Forumguru
Het is wel handig als een tuner nadat een forum op bezoek is geweest in ieders geval de eerste paar weken een account zou hebben. Dan kunnen ze makkelijk reageren, vind ik.
Helemaal mee eens Pendragon dat zou ook zeker mijn voorkeur hebben. Ik zie dat als waardering voor je klanten en als een stuk service waarin je je als tuner mede kan onderscheiden.

Noord26

Forumguru
Ik durf het ook niet te zeggen. Ik lees zoveel verhalen met verschillende oorzaken van dit inhouden dat ik nog steeds niet 100% overtuigd ben dat dit geen motorisch probleem is, alleen is het niet iets wat TVS kan fixen.

Ronald zal zeer binnenkort inhoudelijk een reactie geven over dit gehele verhaal.

:D

Gerke

Forumguru
Niet helemaal aansluitend op het draadje, maar zaterdag de 28e met de "nieuwe" GL en de box uit de "oude" GL bij JD weer voortreffelijk geholpen. Ze hebben de box geplaatst en dan weet je gelijk weer wat je gemist hebt. Net even dat extra beetje wat je graag wilt hebben bij invoegen/inhalen. Binnenkort weer genieten en met de aanhanger achter en dakkoffer op de auto de Brennerpas over en gewoon met 110 naar boven ipv plankgas amper 80 zonder de box

JD BEDANKT! :dankje:

Ik zit te denken aan de aandrijflijn :confused:, als de motor ook iets meer tordeerd zal de aandrijflijn er ook iets last van hebben denk..
Het euvel is toch alleen met vol gas ?
Ik geloof iig wel dat je in goede handen ben , hoop voor je dat het oplost/gevonden word(:

EdK

Forumguru
Het viel mij ook al op dat jullie TVS problemen ( ? ) zitten te bepraten in een deel van JD kortingsactie

Denk dat één van de mods even wat berichten naar TVS kortingsdag topic moeten overhevelen....

Bovenaan Onderaan