Je smartphone scherm op de Columbus inclusief bediening

RogerS

Forumguru
Hier twee Youtube filmpjes waarin het scherm van de smartphone op de Columbus / RNS510 getoond wordt. In een van de filmpjes werkt zelfs het aanraakscherm!

Fake of niet?

CDK

Forumguru
bijna te mooi om waar te zijn :) en zou ook nog eens met Iphone moeten werken....

Kiswum

Forumguru
Ik ben niet echt bekend met de diverse Skoda radio's, maar ik weet dat o.a. Pioneer schermen (volgens mij de Appradio) heeft waarbij je smartphone verbinding maakt met de radio, maar helaas is dat niet draadloos, maar dit is met een kabel.
Als het draadloos kan, dan wil ik er graag 1 bestellen (mits deze onder de 700 euro blijft :D
http://www.pioneer.eu/nl/products/25/109/281/overview.html

RogerS

Forumguru
En hier nog een installatie filmpje.
:tegek:
Helaas op de vermelde website www.navmodul.com is niets te vinden....
Dat zou toch echt te gek zijn om Google maps met traffic informatie op het scherm te hebben...

Ik ben niet echt bekend met de diverse Skoda radio's, maar ik weet dat o.a. Pioneer schermen (volgens mij de Appradio) heeft waarbij je smartphone verbinding maakt met de radio, maar helaas is dat niet draadloos, maar dit is met een kabel.
Als het draadloos kan, dan wil ik er graag 1 bestellen (mits deze onder de 700 euro blijft :D
http://www.pioneer.eu/nl/products/25/109/281/overview.html

nou kiswum, als je er iets meer geld aan uitgeeft werkt aha radio gewoon prima op bleutooth, vind dan alleen facebook en twitter onhandig.
maar zoals die columbus hierboven zou ik het ook wel willen of gewoon youtube filmpjes via bluetooth op je radio streamen (beeld geluid gaat al;)
denk dat we dan nog even moeten wachten en dan zoon 1500 euries investeren:D

Pablos

Senior Member
dat tweede filmpje maakt gebruik van Apple Airplay. Wellicht heeft iemand een AppleTV aangesloten (op een 220 voedingspunt) op een ext video in connectie. Als beide op een netwerk zitten (mifi, wifirouting functie of zo), kan je op die manier prima je beeldscherm van je telefoon naar het scherm zetten. Touch zoals op het eerste filmpje is alleen wat lastig zo te realiseren

Kiswum

Forumguru
nou kiswum, als je er iets meer geld aan uitgeeft werkt aha radio gewoon prima op bleutooth, vind dan alleen facebook en twitter onhandig.

Hmm laat maar zitten dan, ik heb mijn keuze laten vallen op een Parrot Asteroid Smart met Android 2.3 erop. voor zo'n 500 euro heb je dan eigenlijk een tablet in 2-din formaat incl. GPS, carkit en de mogelijkheid om 2 BT telefoons tegelijkertijd te kunnen gebruiken.

@kwinsum . Mooi toch , heb je 700 euro verdiend . Ik ben wel blij met me Pioneer , maar kan niet wachten tot er over een paar jaar een nog veel gekkere versie komt . Dat zal wel meer richting tablet gaan ja misschien Windows rt erop ;)

RogerS

Forumguru

RogerS

Forumguru
Nog een Youtube filmpje van een Aziaat die beweert dat hij vanaf September een interface zal verkopen (weliswaar zonder bediening via de RNS510)

Omdat ik een Samsung S3 telefoon heb zal ik EBAY maar eens in de gaten houden..

Bovenaan Onderaan