Jee13 - Skoda Octavia RS TDI

Jee13

Forumguru
De T versie is de goede versie, daar zit er al 1 van in, dealer mag deze niet zonder kosten vervangen, alleen de M worden vervangen.

Jee13

Forumguru
De RS is gisteren voorzien van 3 nieuwe verstuivers, 1 verstuiver was al van het goede type en vervangen in juli 2012 door vorige eigenaar.
Keurig geholpen bij Skoda Ames Dordrecht, mag genoemd worden. Ik was blij dat er tijdens de inspectie bleek dat er verstuivers van het verkeerde type inzaten, ik had beloofd taart mee te nemen en dit ook geregeld voor de monteurs.

Toen ik gebeld werd dat auto klaar was, werd nog expliciet gevraagd of auto gewassen mocht worden, vriendelijk maar dat doe ik uiteraard zelf :mrgreen:
Wel opmerkelijk was de foutmelding oil sensor workshop, bleek dat de buren van paar huizen verder hun konijn kwijt waren, deze hebben we gevonden onder de auto en vandaag werd duidelijk op de brug bij Maurice in Numansdorp waar de foutmelding vandaan kwam

20140528_121647.jpg

20140528_123257.jpg

Jee13

Forumguru
Zo.... Weer terug van paar dagen Disneyland Parijs
Skoda deed het prima, vind m nog wel iets te veel roeten, dus zal nog afspraak met JD volgen
Op terugweg, 450 km afgelegd in 4 uur 15 min, overal maximale toegestane snelheid gereden, verbruik 1 op 17,5 uiteindelijk
En ik heb de 180 aangetikt :D

20140603_233146.jpg

TL@

Forumguru
Wat toevallig, wij zijn woensdag ook een dagje naar Disney geweest. Ik heb ook de 180 aangetikt op de terugweg (maar wel op een ander metertje :maakmegek:)

Dennis Nijholt

Forumguru
ik heb nu pas je updates gelezen na lange tijd...maar ik wil graag weten waar jij die GTI velgen vandaan hebt...ik heb idee dat die velg erg goed onder de mijne staan

Laatst bewerkt:

VWim

Forumguru
Ik vind zwart altijd zo goedkoop staan... Ik denk daarbij altijd aan m'n eerste auto's, zwarte spiegels, zwarte stootlijsten...
Een luxere/duurdere uitvoering is alles gewoon gespoten of verchroomd.

Bovenaan Onderaan