27/09/2013 is auto bij JD op maat gechipt en is tevens EGR afgesloten en DPF verwijderd met downpipe aanpassing.
Toen zaten er 3 verstuivers M (oude versie) en 1 T verstuiver in.
Tijdens het rollen werd al duidelijk dat de verstuivers niet maximale rendament haalden, maar ik heb dat toen zo gelaten
Uit onderhoudshistorie weet ik dat er een verstuiver in juli 2012 vervangen is en bij de verstuiverwissel onlangs was te zien dat dit de T verstuiver was in cilinder 3.
De T verstuiver is groter en betrouwbaarder dan de M verstuiver, JD heeft de verstuivers vol open moeten zetten en nu met de nieuwe verstuivers die dus meer inspuiten geeft de auto ook meer roet, te veel in mijn ogen
Auto voelt wel lekker snel nu, maar ik heb liever dat alles heel blijft
In september kwam ik op vermogen uit van 205 pk en 445 Nm, ben benieuwd wat er vrijdag voor curve uitkomt
JD kennende komt dat helemaal goed