JockJam's Audi A6 Avant 4G

JockJam

Senior Member
Wat een schitterende auto is dit toch. Geweldige foto's ook - alleen jammer van die dramatische HDR-look. Dat heeft jouw auto helemaal niet nodig!
Thanks. Verder vind ik het wel leuk om zo een beetje te spelen met HDR effecten. Zeker met achtergronden als deze of bijvoorbeeld in Doel (Spookdorpje in België) waar ik een paar jaar terug een mooie fotoshoot met mijn vorige auto (Audi A4) heb gemaakt.

JockJam

Senior Member
Nadat ik pas geleden het Audi Drive Select screen had voorzien van custom plaatjes vond ik dat het MMI Bootscreen ook maar weer eens toe was aan een frisse nieuwe look.
Vorige week daarom ook maar een nieuw MMI Bootscreen in elkaar gezet en in de MMI geplaatst.

Bijlagen

• 20170224 MMI Bootscreen 1.jpg
    20170224 MMI Bootscreen 1.jpg
    726,3 KB · Weergaven: 88
  • 20170224 MMI Bootscreen 2.jpg
    20170224 MMI Bootscreen 2.jpg
    648,6 KB · Weergaven: 105
  • 20170224 MMI Bootscreen 3.jpg
    20170224 MMI Bootscreen 3.jpg
    638,2 KB · Weergaven: 90

MarcoO2

Forumguru
Thanks. Verder vind ik het wel leuk om zo een beetje te spelen met HDR effecten. Zeker met achtergronden als deze of bijvoorbeeld in Doel (Spookdorpje in België) waar ik een paar jaar terug een mooie fotoshoot met mijn vorige auto (Audi A4) heb gemaakt.
Gelukkig is smaak persoonlijk ;) het is jouw auto, dus doe wat jij mooi vindt. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen denk ik :D

JockJam

Senior Member
Na lang overwegen toch besloten om de Bose installatie in de A6 volledig te gaan ombouwen tot OEM Bang & Olufsen Advanced Sound installatie. Nu bezig alle ontbrekende onderdelen te verzamelen zodat ik samen met mijn VAGcoding partner/compagnon kan gaan beginnen aan deze mega klus waarbij letterlijk zo'n beetje het hele interieur uit elkaar moet om de gehele ombouw te kunnen doen op de originele OEM manier.

Momenteel zitten de B&O tweeters en subwoofer er al in en binnenkort de rest van het Bang & Olufsen Advanced Sound pakket ook ;)

Goofy@5E

Forumguru
Nou zeg, wat een kabelmassa !

Dat is de uitdaging de kabelboom, speakers en de amp's plaatsen is een kwestie van demontage, die met de nodige kennis er wel vrij vlot inkrijgt, de grootste uitdaging is de aansluiting en hopen dat er nergens een connector of kabel fout /breuk is, maar je hebt men respect man @JockJam , dikke ombouw :thumbsup:

CDK

Forumguru
Heftige operatie die ik zelf nooit zou doen omdat het huidige systeem ook meer dan goed is. Maar wel top dat je het doet :thumbsup:

JockJam

Senior Member
Dat is de uitdaging de kabelboom, speakers en de amp's plaatsen is een kwestie van demontage, die met de nodige kennis er wel vrij vlot inkrijgt, de grootste uitdaging is de aansluiting en hopen dat er nergens een connector of kabel fout /breuk is, maar je hebt men respect man @JockJam , dikke ombouw :thumbsup:

Daar hebben we Elsa, ETKA en een multimeter voor om dat uit te sluiten

JockJam

Senior Member
Heftige operatie die ik zelf nooit zou doen omdat het huidige systeem ook meer dan goed is. Maar wel top dat je het doet :thumbsup:

Het Bose systeem is niet slecht en zelfs beter nadat ik al de tweeters en sub van B&O erbij gezet had tesamen met het tweaken van de DSP maar het volledige Bang & Olufsen Advanced Sound system met 15 speakers, 5.1 surround geluid en meer dan 1200watt aan vermogen is wel echt de nextlevel.

LT83

Forumguru
Heb in de S4 ook B&O systeem en moet zeggen dat het inderdaad geweldig geluid geeft.
Ik word al duizelig als ik naar de kabels kijk, dappere operatie ;)

Bovenaan Onderaan