cvegreen
Forumguru
Als jonge student wil ik best in de laatste versie van de Astra of Insignia gezien worden hoor :crazy:
Als ouwe huisvader ook trouwens :473:
Zien er inderdaad mooi uit , maar als je hier het forum volgt , zal je ook al gelezen hebben dat het mooie uiterlijk van de nieuwe opels het enigste is die mooi is . De motoren willen gelijk al een hele tijd echt niet mee , rammels en electrische problemen zijn nog steeds de klachten , geef mij dan maar liever een mooie fabia of als het budget het toelaat een octavia hoor , voor dezelfde prijs als een gelijksoortige opel , VW concern heeft het toch net wat beter dan het wankele slopel. Slopel is net als de firma een dubbeltje op z'n kant , toch . Ik lees elke dag iets nieuws op autointernationaal.nl over opel ,dan dit , dan iets anders , of die stapt op of dan weer dit , nu zou terug bij GM horen en mee verhuizen naar China en ga zo maar voort . Zo'n saop serie zeg , en zo zijn ook hun mooi verpakte rampbakken ook een saop serie , je weet dat het schoon begint , maar weet dat er steeds problemen gaan zijn . Ik weet er iets anders voor , een pakketje schroot met een dun laagje chroom (komt uit een nederlands talig liedje)