JurgenM
Forumguru
Nu ik weet dat de levering niet meer zo heel lang op zich gaat laten wachten , wil ik alvast mijn eigen topic starten over de Octavia RS 245.
De bedoeling van dit topic is om mijn bevindingen neer te schrijven en ook om eventuele mods te bespreken en jullie mening te vragen. Het is geen Lease wagen (dat is wel duidelijk) en dus ook de bedoeling dat hij zijn leven bij ons gaat slijten.
Kwa mods heb ik nog niet zoveel op mijn lijstje staan, tja heb de auto nog niet dus kan nog niet zeggen wat ik wil veranderen.
Wat er naar alle waarschijnlijkheid sowieso gaat komen is een tuning en indien nodig een dsg optimalisatie maar dit gaat ten vroegste voor de zomer/najaar 2018 zijn. Ik zit nog met andere dingen in mijn hoofd zoals bv eibach verlagingsveren of compleet onderstel, ander luchtinlaat/aanzuiging, uitlaat,... Een optie die ik niet genomen heb maar misschien toch wel wat spijt van heb is de achteruitrijcamera, dus misschien via achteraf inbouw indien mogelijk, wel OEM.
Verder kan ik er nu niets 'meer' over vertellen buiten dat hij normaal gezien 15-09 in Brussel aankomt, maar ik nog geen exacte afleveringsdatum weet. En oh ja, ik zit op serieus hete kolen!
Hieronder nog even een overzicht van de bestelde configuratie:
Octavia combi RS 245 (2018)
Steel grey
Grey stitching
RS comfort pack
Elektrische kofferklep
Canton sound system
Voor de rest is de auto standaard al zeer rijkelijk uitgerust.
De bedoeling van dit topic is om mijn bevindingen neer te schrijven en ook om eventuele mods te bespreken en jullie mening te vragen. Het is geen Lease wagen (dat is wel duidelijk) en dus ook de bedoeling dat hij zijn leven bij ons gaat slijten.
Kwa mods heb ik nog niet zoveel op mijn lijstje staan, tja heb de auto nog niet dus kan nog niet zeggen wat ik wil veranderen.
Wat er naar alle waarschijnlijkheid sowieso gaat komen is een tuning en indien nodig een dsg optimalisatie maar dit gaat ten vroegste voor de zomer/najaar 2018 zijn. Ik zit nog met andere dingen in mijn hoofd zoals bv eibach verlagingsveren of compleet onderstel, ander luchtinlaat/aanzuiging, uitlaat,... Een optie die ik niet genomen heb maar misschien toch wel wat spijt van heb is de achteruitrijcamera, dus misschien via achteraf inbouw indien mogelijk, wel OEM.
Verder kan ik er nu niets 'meer' over vertellen buiten dat hij normaal gezien 15-09 in Brussel aankomt, maar ik nog geen exacte afleveringsdatum weet. En oh ja, ik zit op serieus hete kolen!
Hieronder nog even een overzicht van de bestelde configuratie:
Octavia combi RS 245 (2018)
Steel grey
Grey stitching
RS comfort pack
verwarmde ruitensproeiers vooraan
mistlichten vooraan
voetgangersbeschermingsmaatregelen (uitgebreid en anticiperend)
Kessy - Keyless entry en Keyless go
Front assist incl. city-ANB
Verwarmde zetels vooraan
230V stopcontact
adaptive cruise control
reservewiel, thuiskomer, + krik
Pack RS GPSmistlichten vooraan
voetgangersbeschermingsmaatregelen (uitgebreid en anticiperend)
Kessy - Keyless entry en Keyless go
Front assist incl. city-ANB
Verwarmde zetels vooraan
230V stopcontact
adaptive cruise control
reservewiel, thuiskomer, + krik
comforttelefonie (bluetooth en Wlan)
spraakbediening
Driver alert
middenconsole met afsluitbaar bakje + media holder
zelfdimmende binnenspiegel
auto light assist
Amundsen
Lane assist
Dab - tuner
Smartlink
Multifunctionele sensor voor het aanturen van veiligheidssytemen
2 usb aansluitingen achteraan (hoort bij RS comfort pack)spraakbediening
Driver alert
middenconsole met afsluitbaar bakje + media holder
zelfdimmende binnenspiegel
auto light assist
Amundsen
Lane assist
Dab - tuner
Smartlink
Multifunctionele sensor voor het aanturen van veiligheidssytemen
Elektrische kofferklep
Canton sound system
Voor de rest is de auto standaard al zeer rijkelijk uitgerust.