Zou op een VAG product ook altijd een DSG nemen, sowieso al omdat hun manuele versies niet van de sterkste bakken zijn... Durven nogal snel slippen zelfs met stock vermogen. Komen we ook aan het 2de punt als je gaat tunen, is een DSG gewoon al klaar hiervoor mits een DSG tuning.
Plus als je hem dagdagelijks gaat gebruiken, is het gewoon zoveel makkelijker. Je zet hem in D om lekker overal tussen te rijden, in de file zet je de ACC mee op en moet je niets meer doen... Manueel blijft dit een stukje achter.
Sportieve ritjes zet je hem in zijn S of schakel je zelf met de flippers. Puristen blijven bij een handbak, echter zijn ze stilaan ook aan het overschakelen... Kijk maar naar de autosport zelfs
Je kan gewoon niet om de voordelen heen!
Heb tot 2 auto's terug ook altijd sportieve manuele wagens gereden, krijg je inderdaad veel voldoening tijdens het 'spelen', maar om nu te zeggen dat ik minder plezier heb in het autorijden als toen
Ik blijf bij de automaat!