oco1979
Forumguru
Had ik vandaag ook maar winterbanden
Heb de vRS op het werk mogen achterlaten. Achteruit ok, draaien ok, vooruit niet ok
TE veel power ook niet goed
Had ik vandaag ook maar winterbanden
Heb de vRS op het werk mogen achterlaten. Achteruit ok, draaien ok, vooruit niet ok
Als ik zou gaan voor winterbanden, dan kies ik zeker voor 17” en als het eventjes kan, zelfs in de maat 215 met iets hogere wang. Rijdt soepeler en hoe smaller, hoe beter in de sneeuw.Had ik vandaag ook maar winterbanden
Onze Fabia destijds besteld op winterhanden en sindsdien wou ik 's winters niet meer anders.
Schijnt overigens een vervelende kwaal te zijn, zie http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=15174
Succes ermee!
Let it snow, let it snow!
@Jasper-RS Wintervelgen gemonteerd.
Bekijk bijlage 64030 Bekijk bijlage 64031 Bekijk bijlage 64028 Bekijk bijlage 64029
Dag jurgen
Ik twijfel er aan om een rs 245 combi te kopen, wat zijn uw ervaringen tot nu toe? Zijn er opties wat je goed vind en niet goed of je beter wel had genomen. Mvg
Ook in het bezit van een rs 245 tuner 111?
Zeer tevreden hoor!Mooie wagen tuner 111! Tevreden van je wagen?
Staat allemaal in het topicWat heb je van optie's?
Veel hangt af van wat je zelf verwacht van de wagen. Iedereen zijn verwachtingspatroon is anders.Dag jurgen
Ik twijfel er aan om een rs 245 combi te kopen, wat zijn uw ervaringen tot nu toe? Zijn er opties wat je goed vind en niet goed of je beter wel had genomen. Mvg