Jasper-RS
Forumguru
Merci allen!
Mijn eerste mod is juist aangekocht. Enfin mod. Een mooi setje wintervelgen met banden aangekocht, thx to @Jasper-RS .
(Skoda Teron velgen)
Veel plezier ermee . Ik ben straks benieuwd hoe het staat
Merci allen!
Mijn eerste mod is juist aangekocht. Enfin mod. Een mooi setje wintervelgen met banden aangekocht, thx to @Jasper-RS .
(Skoda Teron velgen)
Haha daar komt mijn Cupra en onze Fabia ook vandaag
Dan ben je van hier ergens in de buurt?
Veel plezier ermee. Ik ben straks benieuwd hoe het staat
@JurgenM : mocht je nog kleine kinderen hebben, dan heeft Superskoda het perfecte accessoire bij je auto. Zie http://www.superskoda.com/Skoda/SKO...ion-original-Skoda-Autoas-RS-dummy-3-24months
Das idd het allerbelangrijkste !Ik ben benieuwd, het is niet alleen die 15 pk meer, maar als het goed is kan de 245 zijn vermogen ook beter kwijt. Succes met wachten!
Heb ik al dikwijls gezegd : de verkopers zeggen eerst dat je maar 80% vh vermogen mag gebruiken. Dus bij buiten rijden Vd garage stamp je dus vol op de gas want om 80% te weten moet je eerst weten wat 100% isMerci!
Ben ook heel erg benieuwd naar hoe hij zijn vermogen kwijt krijgt op de weg mbv het sper. Op motorisch vlak kan ik niet vergelijken maar de remmen ben ik ook wel benieuwd naar. Hou ervan als er van die bijtgrage remmen onder zitten, geeft wat meer vertrouwen.
(Enfin ben eigenlijk benieuwd naar heel de de auto )
Ja inrijden sowieso! Zal de eerste duizenden kilometers niet veel spannends mee gebeuren. Over dat inrijden, hoeveel km wordt er eigenlijk nog geadviseerd vooraleer een keer voluit te gaan, 5000km? (mits de olie eerst op temperatuur te laten komen uiteraard)
Das volgende week he !Merci!
Hij staat bij D' Ieteren in Brussel. Nog even geduld dus...
Das volgende week he !