going_fritz
Actief lid
3 mappen: Eggnog, NavDB en SpeechResVDE (met inhoud natuurlijk) en bestand metainfo2.txt
Ik heb exact hetzeflde kaartje, Zo'n U-1 ding toch? Of is de class 10 nog een stapje trager? Lijkt me dat dat kaartje gewoon moet werken, zo'm U-1 is wat sneller, en daarmee dus "uinieker" zou je zeggen waardoor de compatibiliteit juist kleiner zou moeten zijnhmm, ik begrijp er niks van. Dit heb ik ook allemaal gedaan en bij mij werkt het nog steeds niet ... Ligt het misschien toch aan de SD kaart (Transcend 32 GB class 10 SDHC)? In de laptop werkt het kaartje zonder problemen ...
Oh yes it does! Ik, en anderen hier, hebben probleemloos de update uitgevoerd op eigen SD-kaarten.Je kunt helaas alleen de originele skoda sd-kaart gebruiken voor het kaartmateriaal. Een zelf-aangeschaft kaartje zal niet werken.
Hier geen last van gehad. Gewoon dat zip bestand A 16gb downloaden en op root van SD kaart zetten. Worked like a charm for me, maar lees af en toe van anderen dat ze meer problemen hebben. Waar dat aan ligt kan ik niet verklaren, dat het voor mij heeft gewerkt op de 32gb Transcend U1 kaart uit mij dslr wel !Da's goed nieuws! In Duitse en Engelse fora werd steeds verwezen naar de originele skoda sd-kaart, vandaar mijn opmerking.
Ik heb de volgende gebruikten heb een sandisk ultra 32gb kaartje gebruikt.
Werkte ook perfect
@mc1977 welke heb jij gebruikt?