Kaarten Navigatie

mc1977

Lid
hmm, ik begrijp er niks van. Dit heb ik ook allemaal gedaan en bij mij werkt het nog steeds niet ... Ligt het misschien toch aan de SD kaart (Transcend 32 GB class 10 SDHC)? In de laptop werkt het kaartje zonder problemen ...

TedVlemmings

Forumguru
hmm, ik begrijp er niks van. Dit heb ik ook allemaal gedaan en bij mij werkt het nog steeds niet ... Ligt het misschien toch aan de SD kaart (Transcend 32 GB class 10 SDHC)? In de laptop werkt het kaartje zonder problemen ...
Ik heb exact hetzeflde kaartje, Zo'n U-1 ding toch? Of is de class 10 nog een stapje trager? Lijkt me dat dat kaartje gewoon moet werken, zo'm U-1 is wat sneller, en daarmee dus "uinieker" zou je zeggen waardoor de compatibiliteit juist kleiner zou moeten zijn

Thorgal

Forumguru
@going_fritz heb je de bestanden uitgepakt op je Sd card of op je computer en toen gekopieerd?
Ik heb de download gedaan en wacht nu op de post met mijn Sd card, hoop dat het dit weekend gaat lukken

going_fritz

Actief lid
Ik heb in dit geval eerst uitgepakt in een map op m'n computer. En vervolgens die inhoud gekopieerd naar de sd-card, maar ik denk zelf dat dat niet heel veel uitmaakt.

Thorgal

Forumguru
Heb gisteren ook de bestanden op de computer uitgepakt en naar SD kaartje gekopieerd.
Via het menu naar de update laten zoeken en werd na een aantal (4-5) minuten gevonden.
Daarna startte het update proces. Zolang het contact aanblijft blijft de update lopen. Na het uitschakelen van het contact gaat het nog een paar procent door maar dan stopt het. Na ong. 2 uur (met onderbrekingen) was de update uitgevoerd en werd het systeem opnieuw opgestart. Zie nu 72 als nummer maar kan verder niet vinden wat er echt anders is.

@mc1977 Is het jou al gelukt?

mc1977

Lid
@Thorgal Nee, nog niet. Maar ziet ernaar uit dat de SD kaart het probleem is, krijg um nu al niet meer geformatteerd ... :mad: Nieuw uit de verpakking gehaald. Dus moet weer een nieuwe gaan halen, als het is gelukt laat ik het horen.

paddymcbacon

Nieuw lid
Je kunt helaas alleen de originele skoda sd-kaart gebruiken voor het kaartmateriaal. Een zelf-aangeschaft kaartje zal niet werken.

paddymcbacon

Nieuw lid
Da's goed nieuws! In Duitse en Engelse fora werd steeds verwezen naar de originele skoda sd-kaart, vandaar mijn opmerking.

TedVlemmings

Forumguru
Da's goed nieuws! In Duitse en Engelse fora werd steeds verwezen naar de originele skoda sd-kaart, vandaar mijn opmerking.
Hier geen last van gehad. Gewoon dat zip bestand A 16gb downloaden en op root van SD kaart zetten. Worked like a charm for me, maar lees af en toe van anderen dat ze meer problemen hebben. Waar dat aan ligt kan ik niet verklaren, dat het voor mij heeft gewerkt op de 32gb Transcend U1 kaart uit mij dslr wel !

Thorgal

Forumguru
Ik heb de volgende gebruikten heb een sandisk ultra 32gb kaartje gebruikt.
Werkte ook perfect

@mc1977 welke heb jij gebruikt?

Barrokok

Actief lid
In twee en een half uur geüpdated via een 32 gig SD kaartje wat ik voor twee tientjes heb gekocht bij de Mediamarkt.

Heb nog niet kunnen ondekken wat de verschillen zijn. Is dit alleen een kaarten update of ook een update voor het systeem, met mogelijk nieuwe of verbeterde functies.

Een change log zou mooi zijn.

RoelF

Forumguru
Als je twijfelt of de SD-kaart goed werkt, kan je er ook een paar mp3's op zetten. Als hij deze wel leest, ehm... kan hij in ieder geval goed lezen. :)

Er is trouwens een verse nieuwe versie beschikbaar: 13Q1
P78 voor Columbus
P36 voor Amundsen

www.navigation.com/skoda-nl

Laatst bewerkt:

TedVlemmings

Forumguru
Ik ga komende week ook maar weer eens een keer updaten. Vorige week van P62 naar P72 gegaan en zie nu dat er alweer een P78 is. Die moet erop!

Barrokok

Actief lid
Pffff, als ik de update nu wilt downloaden kom ik niet verder dan 125 kb/s. Van de week ging het met 5 MB/s toch een stuk sneller. Ik wacht nog even, zal wel druk zijn...

mc1977

Lid
Ik heb de volgende gebruikten heb een sandisk ultra 32gb kaartje gebruikt.
Werkte ook perfect

@mc1977 welke heb jij gebruikt?

Ik heb een Transcend 32GB Class 10 gekocht, maar ik kan het ding alleen nog maar lezen. Verwijderen of formatteren werkt niet meer. Geprobeert op 2 verschillende laptops ...

Bovenaan Onderaan