Columbus Kaartupdates MIB Columbus

Geen idee.
Er staat inderdaad November, maar als ik mijn VIN nummer invul kom ik op een pagina waar vervolgens staat geschreven dat de volgende update in Mei komt.

Rallye

Forumguru
Ik denk niet dat ze bij Skoda Nederland hier iets mee te maken hebben, behalve wellicht een vertaling aanleveren. Dit ziet eruit als een site van Skoda zelf. Je kunt bijvoorbeeld uit veel talen kiezen.

Weerz

Nieuw lid
Was zelf ook op zoek naar de nieuwe update.
Die van juni 2016 staat er al op, het heeft dus weinig zin om te updaten begrijp ik?

Je zou verwachten van PON dat ze hier scherp op zijn en goed zijn in het leveren van updates die er toe doen voor de rijders van hun merk :-)

Ik vind het enorm irritant dat er altijd staat dat de volgende update in Juni of November komt, want dat is nooit waar geweesd.
Nog nooit hebben ze die deadline behaald, het gevolg is dat iedereen gefrustreerd zit te wachten op iets dat toch niet komt.

Waarom schrijven ze niet eerder Juli en December (dat zal minder fout zijn, de update van Juni kwam in augustus uit...)

Als je niet klaagd veranderd er niets, dus klagen bij info@skoda.nl

ja. uiteraard bedoeld @Ed13 natuurlijk 2016 maar idd: is ook gewoon P157.
Op het update portal van Skoda staat ook alleen maar de P157.

Er staat dat nieuwe updates in november zouden komen; maar volgens mij is dat uberhaupt niet juist geweest. En als ik het VIN nummer invul dan krijg ik te zien dat de volgende update in mei volgend jaar is gepland. 2017 dus.
Wellicht dat het eind dit jaar nog wat komt maar dat denk ik niet. Zal gewoon moeten afwachten tot ergens in mei.

Ed13

Ex-lid
Is voor mij niet meer nodig heb een Opel Astra innovation 1.4. 150pk automaat gekocht komt half januari

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

dat zou mij verwonderen, skoda heeft zich nog nooit aan hun eigen datums gehouden.
de updates van mei komen meestal pas uit half-eind juli

skoda rijders hebben minder betaald en moeten daardoor altijd 1 a 2 maand wachten na de VW updates, en dan gaat het meestal om maps die al 1 jaar oud zijn (open de zip en kijk naar de file datums van de BENELUX kaart), dat is de reden dat dit mijn eerste en laatste skoda was

op http://updateportal.skoda-auto.com/ is er allesinds geen update voor mijn vin

Bovenaan Onderaan