The bone collector
Senior Member
Overigens heb ik niet zo'n hoge pet op, van de vakkennis van de gemiddelde Skodadealer. Dat wil niet zeggen dat er geen goede dealers zijn, maar het feit dat iemand dealer is, is geen garantie voor vakkennis. (ik ben zelf technisch opgeleid, en denk dat ik dit dan ook beter kan beoordelen dan bijvoorbeeld een boekhouder of een jurist die zijn auto naar de garage brengt). Ik heb met mijn auto een gescheurde zekeringstrip voor de ABS pomp gehad (resulteert in het ABS-lampje), de chef-monteur bij de lokale dealer heeft in 3 keer, en bij elkaar bijna een halve dag aan tijd, geen oorzaak kunnen vinden, en zelfs de auto niet uit kunnen lezen.:biggthumpdown: Uiteindelijk heb ik het zelf opgelost, in een kwartiertje tijd, enter controle het uitlezen maar laten doen bij de Seatdealer die het in een paar minuten voor elkaar had.
Sla zeker deze post van Cordoba niet over, helemaal mee eens. Het is inderdaad een probleem waar ik al meerdere malen over gelezen heb. ABS lampje gaat branden (maar blijft normaal gezien wel branden, dacht ik) en de garage denkt aan de ABS-pomp, simpelweg omdat de foutcode aangeeft dat er iets mis is met de pomp. Blijkt dan in veel gevallen gewoon die zekering op de accu te zijn.