Je gaat je CC spullen uit de kast pakken ???
Dat is gelukkig al wel vaker dan 1 keer gelukt, maar dat is dan idd het plan
Ik heb de unit eruit gekregen. Duurde even voordat ik alle schroeven had gevonden die het paneel onder het stuur op z'n plek houden. Eentje zat verstopt achter de verlichting unit:
Dit zou 'm dan moeten zijn. Part nr. 1C0959799B
Het kastje blijkt kinderlijk eenvoudig open te klikken, dus ook maar even naar de electronica aan de binnenkant gekeken. Daar valt niets aan op (excuus voor de slechte kwaliteit foto)
Ook de connectors waren goed, geen corrosie oid aan te ontdekken:
De bekabeling viel ook niets aan op geen schade aan kunnen zien. Er zitten 2 totaal verschillende stekkers/kabelbomen op aangesloten, dus ik weet niet of elke kabelboom naar een van de 2 voordeuren gaat...
Wat me verder opviel, was dat er een paar waterdruppels en sporen te zien waren langs de binnenzijde onderaan de A stijl. Het lijkt daar een heel klein beetje te lekken. Ik vind meestal na een paar dagen regen een klein plasje op de dorpel. Maar dat kon ik tot nog toe niet traceren vanuit de deur panelen (oa berucht bij de Fabia I) De druppels lekken onderaan het witte A stijl plastic, daarna vallen ze naar beneden tussen het dashboard en de zijkant van de deuropening, helemaal naar beneden tot aan de dorpel waar het blijft liggen. De vloermat heb ik daar, ook langs de rand, nog nooit echt nat kunnen kunnen aantreffen.
Wordt vervolgd, op zaterdagmiddag zijn nagenoeg alle sloperijen gesloten. Een vlugge zoek actie op internet leert al dat zo'n ding 40,- ~ ruim 100,- kan kosten.
En onderdelenlijn is weer lekker transparant met z'n 'prijs op aanvraag' gedoe...
EDIT: in Brummer liggen er 3 op een stapel bij een demontage bedrijf. Brummen ligt vlak bij Apeldoorn. Dus nu zit ik zo te denken of ik een afspraak kan maken bij deurslotreparatie en daarvoor eerst even langs Brummen rij. En vraag of ik daar zo'n module mag uitproberen omdat ik niet zeker weet of de mijnes stuk is.
Uiteraard dat ik dat netjes vermeld aan Frank. Mocht het nou met een andere comfort module opgelost zijn, kan ik Frank afzeggen. Zo niet, dan kan ik de comfort module laten liggen en doorrijden naar Frank en bidden dat hij het op kan lossen...
Nog een andere vraag; is de afstandsbediening van de centrale vergrendeling ook gekoppeld aan dit apparaat? Ik zie nl. dat sommige kastjes met een sleutel geleverd worden (bijv. op eBay) Moet ik dan ook mijn sleutels tot opnieuw in leren oid?