Met alle respect, maar we hebben het hier over een auto met een waarde van ergens tussen 4800 tot 7500 euro (mits met goed functionerende motor), hoeveel geld kun je daar logischerwijs verantwoord in stoppen..?
Volgens mij heb jij niet helemaal op de plaat waar de verschillen zitten tussen de benzine- en de dieselversies. Zo maar even een greep:Als je toch naar benzine wil, is het een optie om er een benzineblok in te hangen? Dat scheelt je de kosten van verkoop/aankoop, en is daarom misschien wel aantrekkelijker. Hiervoor moet je wel de auto opnieuw laten keuren door de RDW, en deze wordt dan ook gewogen om het gewicht te bepalen (hij krijgt niet het gewicht op het kenteken dat voor de gelijkwaardige benzineversie geldt), en dat kan op kenteken nog wel eens 150 kg zwaarder uitvallen dan een af-fabriek benzine uitvoering.
Gewoon inruilen en niks zeggen
Je gaat hem dus oprijden !!ik zit er aan te denken om hem voor 12.500 euro te koop te zetten
ik zit er aan te denken om hem voor 12.500 euro te koop te zetten
6500 voor de waarde voor de "verbouwing" + 6000 voor de "verbouwing" zelf