EdK
Forumguru
Jeetje wat glimt ie......wat denken jullie?
Jeetje wat glimt ie......wat denken jullie?
ik ben aan het twijfelen om mijn raamomranding ook zwart te zetten, maar ik vind het chroom daar niet storend.
Vooraan vind ik het chroom wel wat storend. Op mijn hudige octavia heb ik die ook zwart gezet
Ahja nog vergeten: ik wil de achterste ramen en koffer ook nog laten tinten.
Die zwarte velgen gaan, denk ik, zeker goed staan omdat de karoq al zoveel zwart heeft onderaan.
waarom heb je geen 19" als optie meteen erbij gepakt?
ik neem de karoq begin september in ontvangst en ga de velgen direct laten coaten.
Aangezien ik geen andere velgen heb, gaat het wel grappig zijn als de wagen in onze garage staat zonder wielen
Ik heb ook de chrome omranding van de grille weggedaan en een zwarte laten plaatsen. Staat de auto veel beter en zo heb ik helemaal geen chroom meer. Het is een Ambition, dus de omlijstingen van de ramen waren al zwart.
Bekijk bijlage 75252
Onze Karoq word ergens in oktober geleverd. Ik ga er 19" onder zetten en zoek nog een koper voor de zwarte 18" Mytikas velgen + banden, dus.......
Ben wel benieuw hoe je de chromen raamomlijsting om gaat zetten in het zwart. Evenals de grill zwart maken.
Ik ben wel benieuwd naar een filmpje/handleiding voor het wrappen van de grill. En waar haal je de wrap folie vandaan?
Gewoon doen @De Stip! Gaat super staan, wel een iets bredere velg nemen als originelen een iets lagere ET dat gaat super dik staan