Ben er ook blij mee, had onderweg zo te zien veel blikken, moeten haast wel bewonderend zijn geweest
Vandaag besloten om maar af te zien van Velvet rode velgen, ben bij een aantal bedrijven langs geweest, maar het werd een heel lang en lastig verhaal, zeker met de wens die ik had, rood met zwarte accenten. Om een lang verhaal kort te maken, het zou kunnen, maar lastig worden en 2x zoveel kosten als dat de velgen mij nieuw gekost hadden.
Nu mag mooi maken best een beetje pijn doen, maar het kan ook te gek, ging bijna op moord lijken en heb het idee dan ook maar aan de kant geschoven. Nu vind ik het wel jammer dat zwart een deel van het design teniet doet als de belichting niet optimaal is, maar het is niet anders, ben de zilverkleur van velgen helemaal zat het zit onder bijna alle auto's en het past vind ik zelf niet echt lekker bij rood. De nieuw aangekochte velgen gaan dan ook zwart worden, hoogglans zwart, heb ze vandaag bij Velgencoating.nl gebracht in Asten. Was een ritje van 170km heen en weer 170km terug, maar daar had ik wel zin in. Ken het bedrijf helemaal niet, maar de internet site kwam goed over en wilde niet terecht bij de bedrijven die ik al had bezocht/gesproken, teveel wel en niet kunnen en ontlakken moesten ze ook allen uitbesteden.(
@EdK ook Purmerend niet alles onder 1 dak)
Ben benieuwd wat het gaat worden, houd jullie vanzelfsprekend op de hoogte en hoop uiteindelijk ons te kunnen verrassen met een mooi eindresultaat.
Het te doen lijst wordt al korter:
1 Velgen waren gehaald, gaan niet naar de spuiter, maar liggen wel reeds bij het coatingsbedrijf in Asten. LOOPT
2 Auto is getint GEREED
3 Tzt rode reflecterende bies in de achterbumper... ga ik me morgen in verdiepen STARTEN
4 Dakspoilertje van Superskoda, vind hem ...... ja, helaas nog steeds niet op voorraad/leverbaar.....