Beauri
Forumguru
@giuro, grille kan inderdaad gewoon blijven zitten. Kosten durf ik niet te zeggen omdat het bij mij samen met de dakrails, raamlijsten en wat interieurdelen gedaan is. knip knip...... samen met een Xpel lakbeschermingsfolie over de hele auto heen.....knip knip.
Je mag m’n Kodiaq komen keuren hoor, je ziet geen verschil
@Corné de Kluijver ik geloof je op je woord Toch wel benieuwd naar je Xpel lakbeschermingsfolie over je hele auto, het zal heus wel je hele auto beschermen, maar bij mij doemen dan beelden op van Amerikaanse TV shows waar de mensen hun bankstel hebben ingepakt in plastic, het zal hun bankstel wel beschermen..... maar het comfort lijkt mij weg, bij een auto lijkt het mij als nadeel te hebben dat de folie wat krasgevoeliger is en toch wel in kortere tijd, dan een autolak, zijn glans verliest. Misschien was je je auto op de hand?? Zelf rijd ik nu al een aantal jaren door een lappen wastraat die veelvuldig gebruikt wordt en goed onderhouden wordt, mijn Kia zag er, na 8 jaar door die straat behandeld te zijn, nog steeds spic en span uit...... wil zelf dan ook niet meer op de hand wassen, het enige is met een emmertje water de vogelfratsen verwijderen.
Dus ja, wel benieuwd naar je beweegreden om je auto een Xpel behandeling te geven.
Zo..... even met de hond eruit, dan even de mudflaps laten monteren, volgende week tinten en ja, krijg ook steeds meer zin om mijn velgen te gaan aanpakken...... heb al een paar ideeën, maar nog geen spuiterij gevonden, hoor ik misschien ook zo bij mijn flappenmonteur