Zoals beloofd wat plaatjes met wat opsmuksels en semi opsmuk deels nuttige toevoegingen:
De voorkant had ik al laten zien bij het bestel en levertijdentopic, op de achterzijde is is ook een zwart embleem aangebracht en is de chroom tekst verwijderd.
Met geopende voorportier is te zien dat de deurbescherming niet alleen sier is, maar ook nog enigszins uitsteekt om naderend onheil op te kunnen vangen...... alleen zal dat helaas niet in alle situaties helpen, we zullen maar zeggen dat alle kleine beetjes helpen. Er zijn hier mensen die het niet mooi vinden..... niet aanbrengen dan, maar zelf toch al een hoop positieve opmerkingen gekregen dat het hem goed staat. Moet dus ieder voor zich beslissen.
Niet echt een buitenkantopsmuksel, het vervangen van de bolletjes voor led exemplaren in de achterlampunits, maar het resultaat schijnt wel door naar de buitenkant...... en hoe! Op bovenstaande afbeelding is het verschil te zien tussen de knipperlichten/alarmlichten, links/bestuurderskant is de led geplaatst, rechts zat nog het bolletje.
Hierboven het verschil met de achteruitrijverlichting, ook hier links/bestuurderskant het led exemplaar en rechts nog het bolletje. Bij daglicht al heel duidelijk te zien dat de leds veel meer licht geven, voor weinig van Ali en door mij(niet echt handig/echt niet handig) in 40 minuten geplaatst inclusief het maken van de plaatjes.
Ze zitten eronder de mudflaps, niet echt superopvallend, staat best netjes en mocht men nu nog vragen..... wat is het.... kan ik zeggen, staat erop
Van dichtbij, een plaatje van de voorkant aan bestuurderszijde, degene die we zelf waarschijnlijk het meest in het oog kunnen krijgen, ziet er netjes uit en alsof het er altijd op gezeten heeft....
Nog te doen:
1 Morgen, als ze er nog zijn, een velgenset ophalen en naar de spuiter brengen.
2 Woensdag a.s. naar de tinter
3 Tzt rode reflecterende bies in de achterbumper
4 Dakspoilertje van Superskoda, vind hem ...... ja, helaas nog steeds niet op voorraad/leverbaar
Zo, dat was het weer even, houd jullie op de hoogte, plaatjes andere projecten volgen.
Zo kwam hij bij de delaler vandaan, reeds voorzien van zwarte grillerand, zwarte spiegelkapjes, zwarte emblemen en de deurbescherming.