Of bedoel je ik laat me NIET bang maken?
Vwb de treeplanken. Ik geloof dat
@Pendragon deze onder zijn groene Karoq heeft. Correct me if I'm wrong.
Thanks, heb het gemiste woordje ertussen gevoegd
Bij deze dan maar een Uitnodiging aan
@Pendragon om ook hier een plaatje te plaatsen
Genoeg
bling-bling te koop hoor, we hebben er selfs een apart ali-topic voor
Ja, helaas is dat net als een topic onderdelen een verschrikking om door te spitten als
je specifiek wat zoekt voor je eigen model, zoals in mijn geval de Karoq. Ik lees wel
eens andere topics door op het forum, maar als ik iets voor de Karoq wil hebben, dan
wil ik niet duizenden post doornemen om iets te vinden.
Koop ook wel eens dingen bij Ali, voor de Karoq waren dat de led achteruitrijlampjes
en de led knipperlampjes. In de toekomst zal ik er ook wel weer ruitenwissers en losse
vervangingsbladen kopen, heb nu een set van Ali op de Sportage zitten, heb nooit
betere en goedkopere wissers gehad dan daar vandaan, echt super. Over de lampjes
kan ik nog niets roepen.
Verder had ik voor opsmuk specifiek voor de Karoq nog niet gezocht bij Ali, maar ik heb
dan wel dit topic gestart, hoop toch echt op leuke tips en bijdragen van mede Karoq bezitters
De paar voorbeelden die ik gaf met plaatjes waren van SuperSkoda, Amazon,E-Bay en Spangenberg.
Het web is groot, heel groot en de zoekmogelijkheden zijn ruim, soms lukt het in de
ene taal wel en in de andere niet, hoop op een leuk Karoqclubje met enthousiaste mensen
die NIET bang zijn voor opmerkingen en het ook leuk vinden om hun Karoq te personaliseren
en dat wordt wel heel erg lastig als dat in een te algemeen topic zou moeten.
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die we er een plezier mee doen, ook al zullen we
nooit iets van ze horen. Daar hebben we dit forum toch voor, elkaar helpen en ideeën delen