Alle aanpassingen zitten in het hoofd met idee van hoe je denkt dat het gaat worden,
zelf vind ik de standaard uitvoering juist heel druk, ik laat de chroomen grille rand
verwijderen en er een zwarte op plaatsen net als bij de Sportline en dat staat al rustiger,
Ook zwarte spiegelkapjes, maakt hem net als bij de Sportline ook rustiger,
De Emblemen zijn met Chroom en daarom vind ik ze niet mooi passen, worden dan ook zwarte
om een rustiger beeld te geven, op de achterkant tevens het chroom van de teksten weg,
ook weer rustiger. dan wordt het vrij kaal, vandaar dat ik aan een rood lijntje denk op de
bumper, dat het kan refelecteren zou mooi zijn, immers dat lijntje komt tussen die 2 reflectors in,
De zijbescherming vind ik op de rode Seat al mooi staan, kan op de Karog niet fout gaan
volgens mij, heb nog even de mijne van de Sportage vergeleken, die lijken van hetzelfde
materiaal gemaakt te zijn en als ik de vormgeving bekijk, zou het zelfs van dezelfde fabrikant
kunnen zijn.
Heb er het volste vertrouwen in dat het geheel wel lekker bij elkaar gaat passen, eigenlijk
alles meer van het zelfde, maar dan zonder chroom. (en alles zit gelijmd, het kan er
ook zo weer vanaf, niets aan de hand dan, maar denk zelf wel dat het blijft zitten, want gek
genoeg kost het ook nog een paar dubbeltjes om hetzelfde ipv chroom, in het zwart te krijgen)
Dat dakspoilertje dat ze bij SuperSkoda nog steeds niet op voorraad hebben lijkt mij
ook wel mooi, vraag me enkel af of de wasstraat het wel laat zitten en of dat soms een reden
is waarom ze het nog niet op voorraad hebben.
Natuurlijk komen er plaatjes, maar jullie moeten net als ik nog een weekje of 6 wachten
@Peter-036 dank voor het meedenken en opzoeken